V75-2 Färjestad 4/11-06
**V75-2. Tvilling.
**2140 A
1 Västerbo My Melody - Kihlström Ö20301 13,4a
2 Parisienne - Lennartsson P 46041 13,0a
3 Orchidee d'Aunou - Bergh R 11031 12,6a
4 Electra Skift - Adielsson E 21331 14,3a
5 Ausa T.Y.C. - Uhrberg T 35212 12,5a
6 Ecupos Bitte - Jansson T 22502 13,4a
7 Madame Amok - Sjunnesson J 04123 14,7a
8 Patricia du Ling - Kontio J 62103 12,9a
9 Joy Ås - Goop B 12102 12,5a
10 Shella Gold - Linderoth P 34d22 15,0a
11 Mad Marke - Söderkvist S 10023 14,6a
12 Alltid V.G. - Svanstedt Å 40003 12,2a
som jag ser det så står loppet mellan 3 hästar där Orchidee d'Aunou ska ha bäst chans till seger. De andra 2 är Joy ås och Electra skift. Spika elr gardera?
Electra skift såg inte alls bra ut senast, samma får gälla Joy ås, båda har kapacitet o utmana men formen är mycket tveksam. Orchidee d'Aunou såg riktigt fin ut i sitt lopp och vinstchansen borde vara fin.
En i ordning Orchidee d'Aunou är kullens bästa häst. Har bäst kapacitet. Hoppas hon får visa den här !
Ausa T.Y.C är en bra rysare, kan helt klart lägga detta motståndet på rygg. Orchidee d'Aunou är bästa hästen men sviker en del och har hållt igång länge nu, precis som Joy ås och Electra skift.

jag håller med dig om Ausa T.Y.C. det är ett roligt drag. där är en häst som alltid går heroiskt, vilket motståndet än är, iaf sedan hon började springa i sverige.
Orchidee d'Aunuo krossar allt om hon är på topp. Då behövs inga rysare ;)
"om hon är på topp" , har hittils svikit i alla viktiga lopp detta året.
det här vinner berghan om hans häst är lika bra som på mantorp det är en spik i min ögon och joy ås kan dom ställa in den kämpar inte längre så här vinner berghan
Ka det är det jag menar Nijo..
Svanstedt vann två lopp på valla sist
kanske på G. Alltid V.G ingen dålig kuse!!
Åke kungen med ston!!!
Håller med Rickhard när det handlar om V75:2
Bra Akeb :D
Jaha då var det BC-final för ston, med betoning på ston!
Ställde vi inte om till vintertid förra helgen? Hästar (läs ston ), har biologiska klockor hmm hur göra?
Eftersom de flesta varit igång hela säsongen i årgångsloppen, kan det bli repris på stochampionatet, men med annan häst som vinnare, Ecopus Bitte? det är en tokhäst värt namnet, Jansson sitter upp och han brukar ha hand med tjejerna.
Om en tokhäst vinenr så vinner : Parisienne !
"Berghan" har nog vinnaren i detta lopp, men vill varna för 9 Joy Ås, som kanske kan få ett smyglopp i draget vilket kan vara bra för hennes humör/inställning. Kapacitet har hon så det blir över men inte visat den riktiga gnistan på slutet.. Se upp!!
Håller fullkomligt med, Joy Ås är ett mysterium otroligt bra ibland men blandar med rena bottennapp. Jag tror att ett lopp bakifrån kan få henne att tända.
Så *Sant!

fan vad fint att lira vinnare på Ausa T.Y.C gav bra med dollars.
Förstår jag men redovis spelen tidigare ;D..
Och min dubbel är på väg att sättas .kanske ;)
_Har 1,3,4 nu… får i ordningne : 700:- , 260:- , 80: -

ni kanske inte vill att man skriver något om resultat innan tv-sändningarna gått av stapeln??
Jo klart du får
Man väljer själv om man vill gå in på forumet och riskera !
Skriv på du!!!
Däremot ska vi inte öppna nya strängar med rubrik "Tunken vann rättvist", utan skriva i sträng med aktuell startlista men det fattar vi ju :-)
mvh
Bertil

hehe. det låter bra. jag hade nog världanas (o)tur igår. vet ej om ni upplevde problemen som ATG på nätet hade igår innan inlämningsdags. jag kunde nämligen inte lämna in min rad pga att kontoöverföringarna inte funkade till 100%. men lika glad är jag för det idag. hade jag brännt ett system på 350kr
men hade det varit en vinnande rad så hade det ju givetvis varit surt. så jag fick sitta o spela LIVE istället. slösade jag inte lika mycket iaf. 
Ja tur att du inte skuylle få något betlar då ;)