DD Experten !
Fan va roligt det är att vara i flytet,
3 raka DD har jag ropat ut här nu, dne som gva mest lirade jag inte, hade inte möjligthet. Så surt.
27,63 - lördags
47,08 - söndags
9,94 - idag, måndag.
Hoppas att ni rygga någon dag, Imorgon kan jag ju inte at 4:e raka för då är det galopp, men på Onsdag så är det bara att rygga igen !
Hoppas ni förstår nu att en 15 åring med sitt största intresse trav, oxå kan vara kunnig och inte bara vara den som tror han är bra.
Vi har all respekt för ditt kunnande och vi tänker inte vara mer förlåtande i ditt sätt att reka och kommentera bara för att du är en pjuklarv…ingen mannamån - lika för alla :-)))
- Du kommer att bli bedömd och skärskådad som riktig karlakarl!!!
mvh
Bertil
Hehe, undra om jag kan leverera 4:e raka nu då :D (imorgon)
mer intressant då är hur många kombinationer det varit? att sätta en DD är oftats ganska lätt om man tar med många hästar, men det finns ingen vinst i det.
bra tippat annars ^_*
jag försöker själv oftast att spela DD med 2 singelstreck vilket ger bäst betalt, mycket svårt annars att hålla sig flytande på att spela DD.
Nijo,
I lördags va det 3 Rader. ( Trodde dock mest på 4-3)
I söndags **ENKELRAD.
**Igår 3 Rader trodde då också mest på 6-7.
bra lirat då killen, spelar du raket ibland Rickard?? Bästa spelet enligt mig,(förutom v64 och v75).
Jovisst gör jag det !
Dock väldigt svårt att ha 2 vinner, lättare med lägre odds, Ex 2 platsare. !
Själv ?
Spelar raket hyfsat mycket, dock ett svårt spel om man inte är på banan eftersom oddsen ändras mycket med tiden.
Ja, men säg att du har en vinnare på 4 ggr och ett platsodds på 1,80.
Det blir ju ca 7 ggr. Det är ju ganska bra odds egentligen för 1 vinnare och platsodds.
Raketspel är svåra men bra !
Det kanske fins intresse av att starta en tävling med bara raka DD-spel,där oddset blir det samma som oddset
Bara en tanke
Hmm jovisst har också tänkt lite på DD Tävling!
Startar en parallell tråd och kollar om det finns intresse!