Spikraden V64...
…kan det vara något??
Jag menar spelas det så pass mycket V64 så att det finns ett allmänintresse av att dra igång en "spikmästarvariant" för V64?
mvh
Bertil

det tycker jag låter som en rolig grej. för mig är nästan 64:an herligare än 75:an. men det beror på att det alltid spelades en massa på brandskolan i Revinge när jag gick där under 2 år. och alla var ju där under veckorna och tomt på helgerna. så 64:an är en bra ideé.
OK, vi kollar intresset. Det är kanske lite för "svalt" om det bara blir du och jag :-)
Vi måste också höra om tror sig kunna leverera startlistorna i rimlig tid. Han har mkt annat att stå i också, så jag vill inte att det ska bli honom övermäktigt.
mvh
Bertil
Jag är med !
Men orkar vi göra någon V64 Mästare?
Jag kan inte ta hand om den iaf..
Spikrad räcker väl på V64?
Det förstår jag. Kanske någon annan känner för att administrera en V64 Mästare. Annars ska vi inte göra detta. Viktigt att vi inte överbelastar oss…det tar ju en del tid att leverera själva tipsen också!!!
mvh
Bertil
jag är helt klart med på det, V64 är roligt också.
Ja bra Bertil !
När ska vi sätta igång en V64 Spikrad ?
Den som vill kan ge provrader, redan denna vecka. Men vi börjar inte förän nästa vecka med att ge poäng, så att alla har en chans. Jag måste kolla upp hur tävlingsschemat ser ut också samt avgöra hur många tävlingsdagar vi ska ha per period.
mvh
Bertil
Okej Bertil !
Aktiverar tråden igen och hoppas att ni tycker till ang. detta ämne.
mvh
Bertil
Men du skulle väl starta en Sträng till ?
gjort!!!
den heter "Spikmästaren V64 8/11 2006"
mvh
Bertil