Spikmästaren V64 8/11 2006
Efter en trevare i syfte att se hur stort intresse som föreligger, så öppnar jag nu en teststräng där vi kan tipp enkelrad till veckans V64.
Var och en tippar vinnaren i resp. avd. och analogt med Spikmästaren V75, så väljs två superspiker som, ifall de går in, belönas med dubbla poängen.
Denna vecka får utgöra test för att se hur stort intresse som finns. Det var dock ganska svalt mottagande i mon "uppropssträng". Endast ett fåtal har bemödat sig med att svara och det känns inte motiverat att köra denna serie på endast tre man…Men vi ska ge det en chans, då jag tror att intresse kan finnas.
Kom igen nu med spikrader till morgondagens Valla :-)
mvh
Bertil
1: Persos Yankee
2: Pin Chi
3: Bumblebee Mejl
4: **Lome Stjernen
**5: **Conrads On Line
**6: 6 Bejing Man
Min provosoriska ..kanske ändras under morgondagen.
Dock börjar väl inte tävlingen denna vecka?

- 2.Sun Power C.G
- 4.Track Dust
- 2.Bumblebee Mejl
- 15.Järva
- 3.Monias Gift
- 9.Design Kemp
1)Persos Yankee
2) On the beach
3) M.T Angel
4) Lome Stjernen
5) Boudica
6) Carolina Queen

- 2.Sun Power C.G.
- 14.On the Beach
- 10.Champagne
- 5.Midsommarbruden
- 7.Ränn
- 3.Coyote K.Kemp
Ser ut att vara några stycken iaf som vill köra detta ! ROLIGT :D !
brutalaccent,,, skulle gärna vilja höra motivering för din tipsetta på Champagne, hört att det var en bra häst? har du någon inside information?? Bra att någon backar upp mig på On the Beach annars, tror helt klart det är en vinnare!
1: 7 Beryll W.G.
2: 6 Coming Soon*
3: 9 Tina Cape
4: 4 Lome Stjernen
5: 6 Conrads on Line
6: 11 Safety Match

heh. ja du mannen. det skulle du bra vilja veta vah?!
nej jag resonenrar som så att hästan har fått en rätt okej kusk för att vara lärling. fanns nämligen inte så många av dessa kuskar så har lika mycket erfarenhet som Tony. han har fått rätt bra fortroende i år. sedna KOMMER det att blir tempo på löpet och det kan gynna bakspårshästarna. och varje gång Tony suttit upp bakom henne så har det gått bra. en vinst och en tredjeplats. så det är bara att hoppas på turen och att vilan har gjort att hon kommer att göra ett bra löp.
Mycket kul!!! Bra uppslutning…jag lobbar lite extra inför nästa vecka….då kör vi igång på allvar.
mvh
Bertil
Här är min mjukstartsrad till spikmästaren V64 8/11
1. 12. Face the Evil
2. 5.Pulque
3. 2.Bumblebee mejl
4. 4. Lome Stjernen
5. 8. Big City Gangster
6. 9. Design Kemp

1: Sunpower C.G
2: Track Dust
3: Jodas Julia
4: Lome Stjernen
5: Conrads On Line
6: Ricard
Airstrike
Coming Soon
M.T.Angel
Lome Sjernen
Conrads On Line
Coyote K.Kemp
- 1 airstrike
- 4 track dust
- 2 Bumblebee Mejl
- 4 lome stjernen
- 6 conrads on line
- 1 twigs new edition
1. 11 Always Alluring
2. 12 Frasse Filiokus
3. 3 M.T.Angel
4. 4 Lome Stjernen
5. 8 Big City Gangster
6. 3 Coyote K.Kemp
Elvis, du ska fet-markera de två spikar som du tror mest på. Om någon av dem går in så får du en poäng extra!!
mvh
Bertil
1: 3
2: 4
3: 2
4: 4
5: 7
6: 1
11st spikrader är inlämnade denna testomgång och med tanke på den ringa PR som gjorts av den late ansvarige (läs undertecknad) så får uppslutningen sägas vara strålande :-))
mvh
bertil
Börjar med 6 poäng i provomgången. Var inte fy skam !
Klar Etta..
Edit: Vi har visst inte börjat.
Klar o klar???
Om man vinner, kan man inte göra det med mindre än 1p och det var just vad du gjorde, d.v.s. inte klart utan med minsta möjliga mariginal :-)))
Rickard: 6p
Ola, Nijo: 5p
Thomas, Bertil: 4p
Chrystal, Zeno: 3p
brutal, Siggelina: 2p
Elvis: 1p
continue 0p
mvh
Bertil
Hehe ;).
Såg inet Nijo's resultat. Men tävlingen har ju inte börjat ännu ?
hehe, sant, 1p mer är inte så klart^^, åkte ju på mina vinnadrag annar si de 2 sista loppen :(
Jaopp…Dom var ju supersäkra :D
nja, men 2 galopper var ju emot också, får ta det i beräkningen innan man säger att dte var dåliga spel.

Tur att det bara var en provomgång! 0 poäng på 6 lopp, det var inte bra! Nästa vecka lovar jag en uppryckning i mina tips.
hehe, se det från den ljusa sidan. Det kan knappast bli sämre :)
Nej det stämmer !

Fick jag inte något poäng för min Jodas Julia, jag var ju den enda som spikade den, borde gett ett extra poäng 
Sorry, rättat nu!!!
Bra spikval!! Imponerad!!
mvh
Bertil
Kan man ha mer tur än Jodas Julia hade?? herregud, gå o köp en lott också va. 9 av 10 ggr losar hon det loppet.
JA, såg ju absolut ut som hon loosade.
jag syftade dock mer på att hon hamnade andra utvändigt från spår 8, hästen innanför galopperade för ingenting och då kunde jodas gå ner 2:a utvändigt, hade annars blivit dödens elr sist.
Ja, det med, trippel TUR.