Trav iFokus

Trav

Etikettbolagsspel
Läst 882 ggr
hafor
0

Kamelerna på Valla 11/11

Preben, du är väl laddad inför morgondagen? Jag tolkade det som att du skulle ta denna vecka istället för förra veckan.

ThomasH
0

Preben kommer att göra mig sällskap på Valla under morgondagen, jag påminner honom

Rickard007
0

Trav I Fokus fest på Valla imorgon alltså ;)

Bertil
0

Jag vill också ha sällskap till Valla!!!

Har vi dator med oss och kan vara uppkopplade?!?!?!

mvh
Bertil

Rickard007
0

ja Tomas skall ju ha det med sig.

ThomasH
0

Japp, Bertil, vill du reducera så har jag med mig datorn och kopplar upp mig. Har lovat TIF värmningsrapporter, hjälper du till med det?

Rickard007
0

Klart att Bertil gör eller? ;)

Har eb fråga till dig Bertil, loggar du aldrig ut ifrån trav.ifokus, för att du har endsat besökt denna sida 52 gånger på ca 450 dagar d.v.s att du bara besöker sidan cirka var 10:onde dag men det stämmer ju absolut inte…..

Till skillnad mot mig,,, har vart medlem i ganska exakt 85 dagar och har hunnit med 210 besök. Men då är jag ju iochförsig extrem.

ThomasH
0

Loggar man aldrig ut så registreras inte besöket som ett nytt. detta gäller mig också. jag statade detta sajt för drygt ett år sedan och jag har besökt många gånger mera än de registrerade 294 besöken

Rickard007
0

Ja, undrade lite över din siffra också….
MEn då har jag fått svar.
Jag snittar dock ganska högt i skrivna inlägg/kommentarer..
Över 10 per dag !

Bertil
0

Näääää…logga ut är bara för "young boys"

…är man uthållig så…..så är man inloggad permanent….öh, ja nästintill ivarjefall…. :-)

mvh
Bertil

Rickard007
0

Förstod nästan det ;).

ThomasH
0

När kommer du till Valla Bertil?, ska vi ses bakom en pilsner vid 12-tiden

Bertil
0

Jag kommer närhelst du kallar, GURU!!!!!
- Försöker symka m. Preben….verkar vara familjekväll….och det är helt OK…skål Preben!

Har några striking tips with me……:-))))

mvh
Bertil

Rickard007
0

Är det ingen här på forumet som bor i/ nära Göteborf och åke rtill Åby ?

Bertil
0

"13

Ååååbyy…nu hör jag dig väldigt dåligt…;-)))

mvh
Bertil

Fyran
0

Sorry Rickard, Eskilstuna e min hemmabana. Jag är dock sällan där nu för tiden. Har dock aldrig varit på Åby heller…Ledsen Jag har varit på Jägers, Kalmar, Halmstad, Eskils, Valla, Gävle, Lindes, Rovaniemi, Tornio, Kemijärvi och Vermo, tror jag.

Nijo
0

jag är malmöpåg o kör på jägersro.

Preben
0

Hej Bertil,

Slå en signal jag har lyckats arrangera skjuts till grinden så vi kan ju eventuellt slinka förbi dig.

Hafor det blir en rad idag no worries

mvh

Preben

Rickard007
0

Hmm, tråkigt att alla bor österut i Sverige. Har varit på Åby alla speciella tävlingsdagar iår ( Olympiatravet, Åby Stora, Kungapokalen)

Och till helgen AXEVALLA. meb Breeders' Crown finaler.