Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 2402 ggr
ThomasH
0

Värmningar Solvalla

Under denna tråd kommer jag under dagen att skriva ner lite värvningar från Solvalla. Just nu så kommer banan tillåta barfotakörning. Banan ser mycket fin ut och är mjuk och bra. Horpetad meddelar att Riva del Sol springer barfota runt om då banan tillåter det.

Unbeateabletealight kommer inte kunna hålla spets och har snabbt gått upp i klasserna, hon kommer idag att köras på chans (invändigt lopp)

ThomasH
0

Lopp 1 är ju Breeder's Crown för 2-åringar. 1 Vånga Torsten har varit ute och värmt och ser mycket smidig ut, favorit?  Dock ser 2 Erik På Näven nästan båttre ut i snabba värmingar i bakvarv

ThomasH
0

Arras var ute och värmde bakom bilen, ser mycket smidig ut och Arras ska räknas idag trotts 12:e spåret

ThomasH
0

Nu har värmningn bakom bilen skett i lopp1, vi glömmer 2 Erik På Näver som galopperande i 3 provstarter. 6 Quatermaster så mycket fin ut

Rickard007
0

Tackar, Tomas, tror du att banan blir sämre med dagen, framför allt innerspåret?

Rickard007
0

Framskorna åker på Aggas Jazzy idag, och Wahlmann trodde faktist lite på vinstchans om det löser sig från början.

ThomasH
0

Banan ser nu ut att bli mycket tung, Andaloux var ute och värmde och Goop trodde att banan kan gynna honom. Men, som banan är just nu så har starbilen problem och laddar lite, vi vänter och tror att banpersonalen lägger på och fixar banan. Även Ultimo Hålerud var ute bakom bilen, men gav inte allt, såg dock fin ut. Jag trodde att Thomas  ville testa om han ska kunna hålla spets. Intevju med Horpetad, han är nöjd med värmningen och kommer att springa barfota med Riva del Sole. Starten är nu skjuten för att banpersonalen måste preparera banan. Nu är kuskar inne på att de krävs starka hästar för att vinna, Maximal Value ser ingen chans att vinna

ThomasH
0

Intervju med Åke, han ser inge av sin hästar missgynnas av banan och Zoccer Wadd blir nog mycket farlig om inte banan bli bättre

Rickard007
0

Okej, jag har ju konto på Travnet och ser värmningar där med..

MEN FORTSÄTT ÄNDÅ TOMAS !!

Prestige har kanonvärmt…

Rickard007
0

I och med att banan är som den är, gärna värmningar på starka hästar.

Rickard007
0

Vart är du Tomas ? Det är nu vi behöver dig :D

hafor
0

Åke säger själv att banan inte riktigt passar Zoccer Wadd. Inget avslag men i alla fall inte gynnad. Unbeatabletealight verkar däremot trivas bra på banan.

hafor
0

Bra värmning på Melker Loss i V75-2 som är stark och gynnas av att det startas med bil. Dessutom bra läge från spår 2, men inte för spetskörning.

Thomas Uhrberg är lite tveksam för Tactical (V75-2) och banan. Har är rädd för att han inte gillar underlaget och riskerar galoppera. Han har ju visat tendenser till det relativt ofta med en bana som han inet trivs på. Styrkan har han dock.

ThomasH
0

Love For Ever var ute och värmde bakom bilen och så lysande ut, passa!

Nijo
0

gött, har den på enna systemet!

ThomasH
0

Vet inte var Hafor fått detta från har inte sett dessa värmningar. Åke säger själv att ingen av hans hästar missgynnas av banan

ThomasH
0

Inga hästar ute och värmer nu, mera än till Lppp 2, och det skiter jag i.

ThomasH
0

Som jag sagt tidigare, Unbeateabletealigt kommer att köras på chans idag, kan inte försvara innerspåret, allt enligt skötaren

hafor
0

Åke har sagt till Travnet att det är inte säkert att banan passar henne riktigt då Zoccer Wadd gärna springer och slår ihop lite. Värmningen var bra enligt stallet, men han menade väl att ZW inte är så gynnad av banan som alla verkar tro.

ThomasH
0

Om man tolkar från lopp och två så är innerspåret ingen fördel, alla vinster hittills kommer från dödens, Spetsen stannar helt på upploppet

ThomasH
0

Erik kan inte säga om innespåret är dåligt, vissa hästar kommer att klara det men andra har inte en chans

ina-scot
0

Giant superman såg dunder fin ut se upp

ThomasH
0

Detta har jag inte sett, varken han eller Opal Viking har värmt än, men jag kan har missat det

hafor
0

Både Oplen och Giant Superman har gjort bra värmningar. GS tom plus enligt Travnet.

ThomasH
0

Jaha, det måste varit en mycket kort värming, inget bakom starbilen

hafor
0

Det står inget om startbil, men det lät inte som det var provstarter utan bara "vanlig" värmning.

ThomasH
0

Återigen så tvärdog spetshästen innan sista kurvan, innerspåret är en fälla i dag, vinster kommer via spåren

ThomasH
0

Walmann är ute och värmer Blue Canyon som ser rapp ute, men det i mycket lugnt tempo

ThomasH
0

Camilla Highness ser rapp och lugn ut, det ser bra och hon kanske ska passas då bakspår verkar vara en fördel idag, Men, passa verkligen Phoenix Hornline som var ute i ett 10-tempo och hon kan kanske var skrällen. Men Tactical kanske var dagens plussvärmning, passa!!

ThomasH
0

Vill ni fortfarande hämta hem pengarna, så minns att Arras såg mycket vasst ut idag och bakspår på denna bana är absolut ingen nackdel, det bevisade Improve Ås.