DD-Resultat Tävling 11/11
Nijo 1980
ThohasH 920
Continue 1723
Hafor 3159
Rickard 940
Fyran 910
Persot 910
Akeb 700
brutalaccent 920
Lars M 790
Zeno X 700
Kaitsu 800
Ola 007 880

Det blev alltså 3 som prickade in dubbeln idag. Grattis till oss
Däremot undrar jag vilka siffror du redovisar akeb?
Oddset var 24,09 och jag hade 100kr på 11-5 = 2409kr
Spelade för 250kr totalt
2409 + 1000 - 250 = 3159 totalt kvar eller hur ??
only skill! bra lirat hafor och fint enkelspel, garderade själv så det blev 5,11-5, thats life.
hoppas du lämnade in din DD också, själv så gjorde jag inte det.
Snyggt.

Även en blind höna kan hitta rätt ;-)
Det paradoxala är dock att jag faktiskt tänkte sätta 500kr på 11-5 som enda spel, men det hade jag inte vågat satsa själv. Spelar dock ingen roll nu längre. Fick i alla fall mer på dubbeln än på V75. Jag hade aldrig fått in 7 rätt eftersom jag inte hade haft med Improve Ås hur jag än hade ändrat.

Jag förstår inte mina siffror. Spelade för 240 kr, 1000-240 = 760 kr
Vann 40 X 24.09 = 963 kr
963 + 760 = 1723 kr
Lämnade tyvärr inte in mitt DD förslag, tog naturligtvis bort Scarlets Aino i sista för att vinna de stora pengarna. Hur går nu uttrycket " den som gapar över mycket, mister ofta hela ???"
mina pengar stämmer inte heller tror jag^^ borde h anärmare 2000kr nu
#5 Du måste väl räkna bort det du sattade 240kr eller hur
#1 var får du +tusen från
ja, och jag vann 1200kr vilket betyder att jag gick +980kr så jag ska ha 1980kr.
50x24= 1200kr sedan -220kr för mina spel = 980kr+

#7 Det har jag gjort!! 1000 - 240 = kvar 760 + vinsten 963 = 1723 kronor

Jag tror att du, Akeb, räknar bort insatsen två gånger.
Skärpning Akeb 
Ne då, ingen fara bara du ändrar det ;)
det är som ni säger grabbar jag räknar bort spel summan två gånger ber så hemrt mycket om ursäkt jag hoppas att ni godtar det
MVH
akeb

Självklart akeb, det är lugnt!!
Jaja , ingen fara, dte är ju första gången du är administratör för en tävling. I början är man ringroostig ;)
hehe, det är hur lungt som helst killen, jag håller faktiskt reda på mina egna siffror så jag säger bara till om du gör något fel.
man skulle asså ha lämnat in sina system, många misstag denna lördag.
Kan bara tala om grabbar att jag hade rätt på dom 4 första loppen på V75 men sedan spårade det ur på riktigt,Så efter dom fyra första loppen så började kallsvetten att flöda. Men säg den glädjen som varar så länge.Körde på Nijos analys. Igentligen så ska man ju inte skriva så här efter det att loppen är körda.
Två vinnare till Kalmar imorgon vad tycker ni om dessa
Avd:2) 6 Giant Coger
Avd:5)4 Little Ekå
//akeb
herregud, på hur många hästar hade du med improve ås på?? jag var lite blind där av att det stod mellan giant superman och opal viking, fick dock rätt i att opalen missade ledningen(undrar dock hur mycket som var banans fel)
jag svettades lite inför sista också, Rooney boko hade gett 2 miljoner och mycket mer pengar för 6 rätt. Annars hade jag ganska klockrena analyser, hehe.
Haha, tråkigt värre, när det spårar ur…
akeb.
Tror jag går mot Giant Coger och spelar Odin Du Goutier istället, måste vara tid för vinst nu.
Bästa vinnare tror jag Lajus Wurö i v65:3 är.
Min enkelrad för tipsettor till v65 imorg är: 1(jobbig sand)-11(odin du goutier)-1(lajos Wurö)-13(Stronger)-4(little ekå)-5(grateful woman)
DD1: Little ekå(borde vara bra chans)
DD2: Grateful woman( är en skräll och inte tippad så mycket, men jag blev väldigt imponerad av insatsen för 2 starter sedan då hon var 2:a.
har inte läst på så mycket och det är mest känslan vid första anblicken.
Har inte ens kollat startlistorna, men det låter som tråkiga lopp.