Trav iFokus

Trav

Etikettbevakningar
Läst 598 ggr
Rickard007
0

Bevakningar Solvalla 11/11

Prestige förr med flaggan i topp efter att ha blivit manglad av **Alvena Liston.

In Cap'N Gown** satt med allt sparat.

Zoccer Wadd var helt okej fårn dödens.
Camilla Highness i samma lopp. Kom aldrig till i loppet från bakspår, 4:a med mersmak.

Åke Svanstedt's hästar var i form när det vankades finaler. Resultatet blev: 2,3,2,3 Och knappa 500.000 inkört på 4 lopp. Det är en man som vet hur man matchar hästar. HAn var den som körde in mest pengar som tränare áv dom som inte vann något lopp.

Nijo
0

Juvel Neo såg inte ut att tycka om underlaget och föll kanske på det. Zoccer Wadd tyckte jag gjorde en mycket bra insats faktiskt. Tag the devil gick bra också, vinst snart. Tyckte jag såg Jeannes shadow göra ett starkt lopp igen, slutade 2:a eller 3.a?? vinst nästa gång kanske.

Draget till nästa gång är Hawaii Brodda som var mycket bra, såg helläcker ut hela loppet och gick bra som 3:a(eller 2:a???)

Rickard007
0

Hawaii Brodd var väl 3:a…..
Tag the Devil har fanimej ingen vinnarskall även om han kämpade bra denna gång, Hela tiden plats det sista men ingen vinst…

Nijo
0

Min morsa blev sur idag och frågade varför jag inte hade med improve ås denna gången, jag och min far spelar typ alltid den hästen. Vad ska man säga?? Stod annars för en fin prestation och ska bevakas från alla positioner i fortsättningen.

Rickard007
0

Nijo….eftersom du bara är 21 så….har du msn ?

Rickard007
0

Jo, men det var med maxklaff dne hästen vann tycker jag…
Mycket tur där.

Nijo
0

min MSn är: klagerup_everton@hotmail.com

givetvis var det tur, men dte var fortfarande en bra prestation och han var någon längd förre opalen.

Nijo
0

klagerup_everton@hotmail.com

Rickard007
0

tackar jag addar dig nu.

Ted_trav
0

ok då såg ni inte micels sjärnströms den spurtade bäst av alla i 4 v75 loppet

Nijo
0

såg ikke, vilken placering kom den på`? var ju lite svårt att se med tanke på att Verdi Sund var så låååångt förre alla andra, hehe.

you see dusty