Vem vinner Olympiatravs finalen?
Vem tror du har bäst chans till att vinna Olympiatravs finalen som går nu på lördag (18/4) ?
Hej!
Jag tog bort tre av dina inlägg. Detta eftersom jag inte kunde se någon skillnad på dem jämfört ovanstående.
Om detta inte befinnes nöjaktigt från Er sida, så ber jag Er att ange motivering för återpublikation.
mvh
Bertil
Jag drar till med Finders Keepers som vinnare. Det var ju en ruggig uppvisning senast.
#1 Datorn hakade upp sig, så då track jag flera gånger, och då laddades nog samma upp flera gånger.

Jag tror att Torvald Palema vinner eftersom han kommer att få ett lopp i främre träffen och har bästa spurten!
Blir nån från innerspår. Torvald har bra chans då han är näst intill garanterad ett fint lopp. Även Finders Keepers har skrällchans. Triton kanske får loppet? Bricka 9 är inte så tokigt.
Tror TRITON SUND är starkast till slut, hultman ligger ovanliggt lågt om chanserna lite lurt …..
Men varför INTE DD-LOPP konstigt

ingen som nämner det Franska kanonerna?
jag drar verkligen till med ett långskott. Dig For Dollars är en som verkligen kan få ett lopp på rulle. man kan ju hoppas…
Känns ju ytterst relevant att lägga ut startlistan, då det verkar finnas ett klart intresse att diskutera detta lopp som varandes utan för V75!!!!!!!!!!
mvh
Bertil
1 L'Amiral Mauzun* - Le Beller T 237d7 09,7a
2 Colombian Necktie - Uhrberg T d6d02 10,2a
3 Finders Keepers - Söderkvist S 57061 10,3a
4 Torvald Palema - Svanstedt Å 14k11 11,1a
5 Oiseau de Feux* - Kontio J 7072d 10,0a
6 Garland Kronos* - Kolgjini L ddk1d 11,6a
7 Adams Hall - Takter J 24133 10,2a
8 Global Investment - Goop B 36321 11,5a
9 Triton Sund - Kihlström Ö 11d01 11,6a
10 Dig for Dollars - Oscarsson J 10122 11,2a