Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 270 ggr
Rickard007
0

V75 Ligan ? LÄS DETTA !

Efter att V75 Mästaren tar slut så har jag fått reda på ett upplägg som låter **skitroligt ! (Genom Nijo).
**´Nu till ideén…

Jo eftersom vi är knappa 20 aktiva här på forumet så blir det 2 ligor.
I ligorna så möter man varandra. Man lämnar in sitt system som inte får överstiga 400 rader. Vid vinst 3 poäng,  oavgjort 1 poäng, förlust 0 poäng. Sedan möts de 2 ligaettorna i en final!!

Låter inet detta som en ROLIG idé ? End anackdelen är att man inte kan hoppa in efter hand. Men jag vill mycket gärna köra denn amodellen. Vad säger ni andra ? Vi har ju lång tid på oss att bestämma oss, men kul att veta vad som väntar !

Nijo
0

som sagt så kör jag själv detta i en verklig liga med pengar där systemen ligge rpå 128 rader, vi är 14 pers i varje liga och då blir det 13 omgångar så alla kan möta varandra.

jag är med på det, skapar lite prestige i forumet och det kan vara kul.

persot
0

jag hänger på i dom tävlingarna som erbjudes detta kan väl kul  ide att prova för oss

hafor
0

Fråga: Hur hanteras situationen om någon inte hinner spela en vecka? Blir det walk over då?

ZenoX
0

ja e med

continue
0

Jag är gärna med!

Nijo
0

vet inte hur vi gör,, i den liga jag kör så får den killen som inte lämnar in system en harry boy som sitt system. kan ta något liknande här?

akeb
0

Jag anmäler mig också

Dett är ju något nytt för mig så det blir nog kul.

Det går väl också att köra som ett bolag ett 128 raderssystem på Harry Boy per vecka.Då får man lite spridning på det över hela sverige.

Glömde att skriva att jag menade med ett riktigt system

Det blir alltså att en spelare lämnar in 128 rader och skriver in numret på bongen här i forumet.Dom som ska vara med måste vara med från början

Rickard007
0

Hmm om man inet hinner lämna in får det ju bli W.O…….
MEn kul att ni verkar vara emd på det…
Jag kan vara administratör igen.

hafor
0

Rikard, ska denna V75-liga ersätta V75-mästaren när den har genomfört sista omgången ?

Rickard007
0

Ja, så att vi provar något nytt !

ThomasH
0

Ok, jag ställer upp

Rickard007
0

Kul, verkar som vi kan testa detta. Men det dröjer du dryga 3 veckor..

Bertil
0

trist när de två liavinnarna gör upp…vad gör jag då…sparar pengar :-)))

mvh
Bertil

Rickard007
0

hmm du blir väl en utav dom ?  ;)