V64-6 Solvalla 15/11-06
**V64-6. DD-2. V3-1. Tvilling
**2140 A
1 Rite on Track - Westholm J 4341d 12,3a
2 Colombian Necktie - Kihlström Ö 21dd1 13,3a
3 Kurama Tengu* - Kontio J 11332 12,7a
4 Go Juantorena - Frick J 25252 14,4a
5 Bambino Banker - Jansson T 22441 12,5a
6 S.J.'s Photocopy - Lennartsson P 02d1d 14,2a
7 Orlando Karsk - Goop B 42563 13,4a
8 D.J.Seabrook - Eriksson U 10011 14,0a
9 Euro Staro Crown - Sjunnesson J 10422 14,2a
10 Blue Chip Star* - Adielsson E 21630 12,5a
11 Amour Ami* - Svanstedt Å 411d2 11,0a
12 Garantido - Lindblom C-E 31530 13,6a
S.J's Photocopy. Vill jag varna för igen.,,
Colombian Necktie vinner inga mer lopp iår sa jag innan förra starten, fel had ejag men nu säger jag det igen.
Amour Ami med en vråloffensiv Åke Svanstedt i sulkyn. Lär inte hamna för långt bak iaf.
Rite On Track vet jag inte startsnabbheten på men tror inte han tar spets?
D.J Seabrook. från spår 8, nja. Trots dundefin sist.
Hittar väl inte till ledningen, men kommer han dit relativt lätt så kan han inte förlora.
Bambina banker lär till 99% ta ledningen, frågan är sedan om Torbjörn kör där då den är bäst på kort distans och kan bli het. Tror det är stor chans att han släpper till Columbian Necktie om den kommer, tror den hästen kan bli en av sveriges bästa nästa år. Lutar åt spik på Columbian necktie, bara galopp mot??
Rite on Track överaskade med att galoppera sist, har någon fått någon förklaring?

enligt Robert Bergh så trodde han inte såå mkt på Amour Ami denna dag. han berättade på ATG-Live att han varit borta för länge och endast tror på en peng. Colombian Necktie tror jag kan bli riktigt farlig i detta lopp, han är nog den hästen som har bevisat bäst i detta gäng det senaste loppen. om man räknar bort det onödiga galopperna. han är nog den som har formen i Zenit för att kunna ta hem detta. men tanke på spåret eftersom han redan står i bricka 2 så luktar det som om det blir ett bra löp för honom. det som kandiderar om spetsplatsen är nog våran finska gäst Kurama Tengu och Banbino Banker så det ska bli kul att se vart alla hästar hamnar efter den första rusningen. vid det här laget vet alla att även D.J. Seabrook har bra klös under klovarna och kommer nog att snabbt komma fram till tätplats. vad jag tror iaf, det är så här jag kör mitt lopp i badkaret.
som alltid blir ju positionerna avgörande i såna här bra lopp med klasshästar. Columbian har spår 2 och får ett bra lopp tillskillnad från värsta motbuden som har spår 1-8-11
Vet inte om galopp är ett bra lopp..