Trav iFokus

Trav

Etikettspikmästaren
Läst 407 ggr
Bertil
0

"Spik V64/V75" Reflektion

Hej alla som besöker trav.iFokus

Vi har nyligen gjort en teststart med att publicera spikförslag till V64:an. Detta koncept har tillämpats för V75 under nära nog 1,5år och utfallet har det senaste halvåret varit häpnadsväckande i det att koncensusutfallet har givit ett myckt gott underlag för systemkonstruktion.

Likaledes kan jag avläsa från veckans V64-test att en överlagring av alla tips medförde att alla vinnarna täcktes.

Den petige kan invända att denna V64 var favoritbetonad och att om många tippar så kommer hela panelen av deltagande ekipage att vara representerad. Så ser det definitivt inte ut intill dags dato av tippande. Vidare kan nämnas att förra veckans V75:a som gav runt 8mk inte alls var avlägsen via varsam läsning av TIF-panelens spikradsförslag.

Vi slår ju t.ex. "tio tidningars tips" med…ja med, hästlängder…om uttrycket tillåts!!!

Grattis på oss!!!

mvh
Bertil

Nijo
0

TIF börjar med travtidning snart för att konkurera ut travronden och travguiden, hehe.

Dem vinner 1 gång varannan månad typ.

Rickard007
0

JA , dte är ganska intressant faktist. För vi anses ju inte som några experter direkt. Men 9 / 10 har vi minst lika bra system som Nybrink, Ronden, Guiden…

Vi borde ju nästan bilda en egen proffssite, med betaltips Flört

Bertil
0

Tycker att det känns skönt som det är i nuläget. Börjar vi dribbla med betaltips kommer vi snart att hamna i dilemmat…"mina tips är mer värda än andras"…och det är då vi faller!!

Nej glada amatörer är det som gäller och dt är så vi bevarar TIF-andan!

mvh
Bertil

ThomasH
0

Scenariot är ju ju bättre vi tippar ju flera upptäcker detta förträffliga sajt, ju flera medlemmer som aktiverar sig ju bättre tips får vi alla. Alla är glada och vinner oftare på trav.

Rickard007
0

Det var Ironi bertil !

Bertil
0

Såg inte "smiley:n"…Inte skämta för mkt med gamla stötar som undertecknad *lol*

mvh
Bertil

Rickard007
0

Hehe, vi kan väl kolla hur systemet ser ut om man tittar på allas Spikrader denna vecka ;) Så får vi se hur många rätt vi får ihop.
Förstår ni ?

Bertil
0

Nej, vad var det för siffror…….:-))))))))

mvh
Bertil

Rickard007
0

Men om man läggger ihop alla hästar som valt..

Bertil
0

Jo, jag förstod det…måste ju bara puckla på dig lite…jag har ju en del att ta igen…känns det som ;-))

mvh
Bertil

Rickard007
0

Vaddå en del att ta igen ? ^^

Bertil
0

typ #5 Flört

mvh
Bertil

Rickard007
0

Haha okej ;) Hur gammal är du Bertil ?
Vilket årtionde?   60 ? 70 ?

ThomasH
0

Testa ett till!

Rickard007
0

50 ?

Bertil
0

Nu börjar du närma dig :-)

mvh
Bertil

Rickard007
0

57 ?

Ola007
0

Drar den nya spikmästren till v64 igång idag eller?

Mvh Ola007

Rickard007
0

Jaopp !!!