Trav iFokus

Trav

Etikettbolagsspel
Läst 684 ggr
Preben
0

Kamelerna I Eskilstuna

Så har turen? kommit till mig igen att komponera raden. Jag kommer inte att lægga ut något førslag førræn Fredag då jag ær påvæg væsterut denna vecka. Det hindrar førstås inte att ni skall komma med era tips så jag  kan titta på dem då jag funderar øver den slutgiltiga raden.

MVH

Preben.

Bertil
0

Självklart käre Preben. Du ska få riktiga snedtips. Värre än dem som Frank Andersson brukar få.

mvh

Bertil

Preben
0

Hej Bertil,

Jag vet att LL kør Kung Lavec denna gång men titta lite på de andra hæstarna också;-)

Preben

Bertil
0

I will!!!!

Värst va snabb du var idag då :-))))

mvh

Bertil

hafor
0

Det är bara att ladda för fullt Preben. Jag ska också komma med några förslag på fredag som vanligt. Vet inte om det kommer att hjälpa dig. Min senaste insats var ju inte så mycket att hänga i julgran Flört

Preben
0

Då var det dags för mina hallucinationer så här på fredags eftermiddagen.

Jag tror att bolagspelet denna vecka skall innehålla 3 spikar. Visserligen så är det väl risk för favoritfall även denna vecka men vi måste ju ha utrymme för ett par kantbollar också.

Så mitt förslag blir som följer

1) 1

2) 1

3) 9

Har vi otur så kan vi slå av TV'n efter tredje men om inte så ser det desto bättre ut.

4)9,8,6,2,3,7

5)6,7,1,5,10,2

6)6,1,4,3

7)10,2,11,1,8,4,5

1008 rader 504:-

Men jag tar gärna lite kommentarer kan tex tänka mig att någon av jokerinnehavarna reducerar så att endast 2 av de tre spikarna behöver gå in alternativt så mottager jag också gärna tips i avdelnigarna 4,5 & 7 där det enligt mig är en relativt öppen affär.

Glad

Preben

Bertil
0

Du kan ju göra en lex LL också :-)

mvh

bertil

hafor
0

Jaha då ver det dags att släppa jobbet för den här veckan och fokusera på vesäntligheterna en fredagkväll

V75-1: Jag går emot 1 Joy Ås. Tycker hon blivit för stor favorit även om hennes semi-lopp var av hög kvalitet. Jag tror mest på 2 Lotuschic och 4 Ecupos Bitte. Dessutom finns rysaren med bra smygläge, 9 Foreign Beauty.

2-4-1-9

V75-2: 1 Leffe Blanche har ju tidigare visat sin startsnabbhet samtidigt som han vunnit bakifrån också. Men, jag är inte lika övertygad om att han kan behålla spets utan att det kostar honom för mycket. 2 Black Canter tror jag inte håller hela vägen, men jag är säker på att det blir åka av i starten! Lähgerkorpi vill ju att BC ska släppa till 4 Prime för att spåra in i mål. Samtidigt finns det flera som kommer dra nytta av högt tempo.
Därav plockar jag med några med spurtresurser, 6 Sir Henry, 9 Balett Amok (kan ge fint odds ;-), 3 Kipketer Zon.

4-1-6-9-3

V75-3: Många tror på fransmännen + supermannen. Jag tror även att Ludde har en räv bakom öreat ;-) Således plockar jag med trion + Ludde, 1 Joyau D'Urban, 9 Giant Superman, 7 General Du Lupin och 3 Hövding Lavec.

1-9-7-3

V75-4: Klass III ger ju ofta skrällar. Dock väljer jag min spik här. Kanonhäst och kusk i flytet = seger. 9 Global Great

9

V75-5: Så var det dags för rysarspiken, 3 Go PLaces, perfekt läge och distans, kusk i flytet. Så stavas

3

V75-6: BC-final med kanonerna i 3-åringskullen. 6 Kung Lavec har jobbat ihop till seger här, men nu är det upp till bevis. 4 Cecena Ås var lysande i semin men bättre spår nu. Spetsläge. 1 Rite On Track har gått från klarhet till klarhet. Sedan tar jag med några riktiga rysare, 5 Bambino Banker och 11 Daddy Joe.

6-4-1-5-11

V75-7: 1 Red River tar spets! Tidigare har jag inte givit honom någon större chans att hålla hela vägen på 2140m, men han har visat bättre mod på slutet. Fricks stall är optimistiska. 10 Serrez Les Cordons har gjort allt rätt sedan Flemming Jensen tag hand om henne. Samtidgt tycker jag hon blivit lite för stor favorit i loppet. 11 Acclaim har haft lite otur med dåliga spår och så även den här gången, men nu på hemmaplan kan det ge full pott. Mycket het till imorgon. 3 Black Flyer och 2 Vamos åker också med.

10-1-11-3-2

1: 2-4-1-9
2: 4-1-6-9-3
3: 1-9-7-3
4: 9
5: 3
6: 6-4-1-5-11
7: 10-1-11-3-2

2000 rader, 1000kr reduceras till 976 rader = 488kr med 1-3 utgångshästar (fet stil).

ThomasH
0

Preben,

1: 1, ser bra ut
2: 1, ser inte bra ut, Sir Henry och Prime blir livsfarliga
2: 9, ser mycket bra ut
4: glömt 10, The Good Boy
5: ser bar ut
6: Räcker med Kungen och Goop
7: Ser heltäck ut

Men, det är ju som bestämmer, och jag tror på dig

ThomasH
0

Lise-lotte, vi saknar dina favoritavslag ikväll!!

Lise-Lotte
0

Ursäkta min sena ankomst, tiden tog slut igår tyvärr. Klart det finns avslag i min värld även denna lördagen och vi börjar direkt.

Joy Ås är en dam som inte garanterat kommer att hålla sig lugn och man ska komma ihåg att nu möter hon de bästa, flera mycket bra så nu får vi se om hon har tuffheten. Jag vidhåller min tro att segern går till stall Stig H. Ingen spik.

Leffe Blanche inte alls säkert att det blir spets här och även om det blir så lär han i så fall få Sir Henry över sig och står han in i mål då eller surnar han ihop?

Global Great från bakspår som spänner sig när han har hästar framför sig och fortfarande är valpig enligt Båth. Strykningar och galopper om vartannat. Sedan har vi ju några av de kanske inte vassaste kuskarna Vikman, Wiman framför fötterma också. Och så har man streckat den till 73% det e till att lita på hästen Cool

Serrez Les Cordons men snälla vad har denna 8-åriga dam mött och slagit och vad möter hon idag och spåret hallå spår 10 ska hon bara svepa fältet därifrån nu också. Absolut ingen spik.

//Lise-Lotte

Lise-Lotte
0

Preben - några tankar i de avdelningarna du nämner

Avd 4) Det mycket troliga spetsbudet Glowlite som med sin förbättrade aktion (slår sig inte på knäna längre och det bör ju vara en fördel) kan leda hela vägen. Vet inte vem som kan tänkas stå för mangel här och som sagt favoriten får nog bevittna loppet från kön om han håller sig till rätt gångart då Fot i munnnen

Avd 5) 12 Antonio RS tror jag passar ypperligt på distansen då han visat riktigt tuffa tag och han hinner komma in i matchen men ett bra psår på bakspår (springspår). Mycket intressant på strecken.

Avd 7) 9 Chilavert känss livsfarlig om Gunnel kan låta bli att styra fram per omgående.

Lycka till nu med systemet Preben, det blir säkert jättebra!

//Lise-Lotte

Preben
0

Jaha har nu sett värmningstipsen och det blev bara någon liten ändring. Det var ju stor varning för Prime så man får väl plocka med den på sin tvilling. Håll tummarna

Preben

V75 Eskilstuna Omg 47, 2005-11-19

Ordinarie

Reserver

V75-1

1

V75-2

1

V75-3

9

V75-4

2, 3, 6, 8, 9, 10

V75-5

1, 2, 5, 6, 7, 10

V75-6

1, 3, 4, 6

V75-7

1, 2, 4, 5, 8, 10, 11

1008 rader x 1 x 0,50 kr = 504,00 kr
TSN: 4B40 4817 1E38 8810

hafor
0

Ja Preben då önskar vi oss alla lycka till och hoppas på påfyllning i Kamelkassan

Preben
0

Ja vad skall man säga påfyllning men mycket små droppar

ThomasH
0

Inga droppar alls? Det blir väl jackpott nästa gång, hafor nu ska du väl dra in storkovan?

Bertil
0

Tyvärr bara fem på mitt system, men tanken var inte helt fel eftersom jag hade med tvåorna i de lopp jag missade, Dessutom tvekade jag inför Acclaim och det var oklokt så här i efterhand. Sambuca Zon var dock en befogad varning även om jag trodde att Bidde Best skulle kunna dra ett längre strå än han visade sig göra.

mvh

Bertil

ThomasH
0

Han drog det längsta strået, en kort galopp på upploppet medförde diskning, det var långt ner till Sambuca Zon som fick segren som tvåa