Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 304 ggr
Nijo
0

Respekt på v75!

hehe, varnade er hela veckan för mina tips och jag hoppas att en del lyssnade. Satte mitt system på 120kr med 2st sexor och sedan mitt singelsystem 10x där jag fick 1400kr på 5kr.

Fama Currit - tog ledning och vann, fortfarande drottning!

Timjans Kap - tog ingen ledning, men vann ändå från dödens!(told u)spikade!

Improve ås, där kan jag erkänna att jag var fel ute, hehe

Verdi Sund: Sade till er alla att det är en klasshäst som har bra chans här, och sikken vinst! krossade allt.

Alvena Liston: spikade jag och det var också en klasshäst som skulle plocka ner detta sade jag, Rickard höll med lite?

Coopers beech: Varnade för denna skräll och visst vann den också, lätt!

Scarlets aino: var väldigt fin och Rooney boko var usel för dagen.

Grattis till er som följde tips och till er andra säger jag lycka till nästa gång. Denna omgången behövde jag för mitt sargade självförtroende,hehe. (kan säga att jag slängde min raket värd 3000kr som kostade 30, spelade fama+timjans+alvena)

Rickard007
0

Grattis, du går därmed upp till en hedrande 2:a plats i V75 mästaren som jag lägger upp om 15 minuter ;)

Rickard007
0

EDIT:  **Hur fan kunde du slänga bongen ?

Och den  kan inte vart värd 3000 utan närmare 6000.
oddset var** 196 ggr.

continue
0

Grattis Nijo, bra tips du kom med!!

Nijo
0

ups,, 6000kr, herregud asså. saken var den att jag har inte satt en raket på 5 omgångar och brydde mig därför inte speciellt denna omgången. hehe, tråkigt, men så är det. (har trots allt losat mer pengar på att skriva fel på systemet) och då pratar vi om mycket mer pengar.

varit med i v75 mästaren i 3 omgångar och ligger 2:a?? nice.

Rickard007
0

Okej tråkigt. Hur mcyelkt pengar rör det sig om då då ?
JA men nijo. Man kan komma in och ligga 1:a…
Man får ju en viss pott beroende på när man startar men visst är dte bra !!

Nijo
0

nja,,, handlar om några hundratusen då jag lämnat in fel lapp eller skrivit fel. Enna gången gav den 800 000kr och då åkte jag på rooney boko som jag spikat vilket inte var meningen eftersom på lappen jag trodde jag lämnat in så hade jag garderat det loppet o spikat en annan.

Trav är mycket ångest,,,men va fan, älskar det lika mycket för det:)

Rickard007
0

JA klart. Hur skulle man klara sig utan det ?

Timbavati
0

Bra tips tack! Tog rygg på dig och spikade Timjans Cap så jag garderade Opal istället  men missade ändå Improve Ås.  Satsade 20sek på vinnare på Improve Ås när jag såg oddset 26 ggr.

Bertil
0

Lysande tips nijo!!! Hann tyvärr inte riktigt med allt läsande…det är alltid jäktigare när man är ute på Valla jämfört att ha en lugn o skön förmiddag framför datorn.

mvh
Bertil

Nijo
0

hehe,, jag tackar så väldigt mycket, får fin feedback och motbud här i forumen så det hjälper.

Timbavati? måste det inte kännas jävligt att du spelar vinnare på en häst som sedan vinner också har du inte med den på systemet? Själv rankade jag improve ås 4:a i loppet, tag the Devil var rankad 3:a. Hade dock inte råd att gardera mer då jag inte kunde få bort Rooney boko från huvudet vilket sedan visade sig vara värdelöst:(

nu har jag väl en 10 loser rundor igen innan nästa vinst :)

Timbavati
0

Jo, det var trist men det var lite att jag glömt bort den på V75 och så slog det mig när jag såg oddsindikatorn att hur kunde jag missa den? Nijo, jag tycker det alltid är intressant att läsa dina åsikter, roligt att du står för dem också! Om alla skall tycka lika så blir det en rad  med  jackpot på 6 rätt också!