Fredagskväll, men inga är här?
Vart är alla? På dessa kvällar brukar vi ju vara ett par stycken, men jag är ju ensam :(.
Nejdå, nu är jag igång, efter sen middag
Hehe en till i alla fall, men dom andra ? :D
sitter och bläddlar i tidningen och olika travsidor för att få lite ideer
tycker det är en svår omg. inga självklara spikar tycker jag men dom får väl mogna fram under natten kanske
Precis, är alltid svårt på Axevalla!!
Finns dock måste favoriter som går att fälla tror jag, problemet är väl annars att hitta de hästar som ska fälla dessa favoriter:)
En som verkligen kan fälla en favorit Palermo Mail som är tillbaka efter vila och har gjort ett lopp med mersmak
WORD !
helt klart kan P M vinna detta
Jaopp, beror helt på hur Persos Yankee hamnar fårn start.
Nah, jag rankar ner Palermo mail pga spåret och distansen, han går bäst på 2140 och är inte så startsnabb så han kan komma illa till det. Bourbon Jazz och Nine One One L tror jag har störst chans och plocka favoriten. Men det blir troligen svårt då Persos kan vinan från alla position med sin höga kapacitet.
Överstreckade annars?
Quantum Joyride: är fortfarande lite färsk i dessa sammanhang och vunnit sina lopp från ledningen vilket det inte blir nu, hur bra är hon mot detta motståndet och inte i ledningen?
Fergel: Varit krasslig i veckan, verken kusk elr tränare tror på honom, spår 1 och slö från start vilket blir 3:e invändigt?
Conrads On Line: Står hårt inne i loppet och har sedan bakspår till det, vunnit sina lopp från ledningen och enklare omgivning. Goop ser det inte ens som någon riktigt vinstchans.
Carbonate: Ser nu att han är streckad på 45%, tycker det är mycket då han i stort sätt aldrig presterar på rikstoton och mot bra motstånd, måste ha ledning elr dödens vilket kanske blir problem med. Gick hårt lopp senast och kanske känner av det?
Ricard: Spår 5 i volt är ganska dålig och han lär tappa från start, han är väl mer en i mängden här och imponerar aldrig tycker jag, vunnit i enklare gäng eller fått det serverat mot bättre gäng. Finns många som är minst lika bra eller bättre och har bättre lägen.
Bourbon Jazz…inte vunnit på 2 år. :O
Snuvade Scarlets aino på ledningen för några veckor sedan, besegrade nästan den också. Varit ute i hårt omgivning och gjort många fina lopp, läge för vinst nu kanske.
Nae….

Nu är jag på gång! Fick in v65:an + 9 femmor ikväll, drygt 4000 kronor! Tacka vet jag jokersystemet!!!! Ta rygg på mig imorgon så slipper ni bekymra er över ekonomin på ett bra tag.
jo, men hur mycket spelade du förr?? av någon anlödning så "glömmer" folk alltid att berätta det, hehe.
grattis annars.

Tack, jag spelade för 216 kronor så det blev ett hyggligt överskott iallafall. Mycket bättre än det vanligtvis brukar bli :)
Hehe , Grattis Continue ;)
Absolut, Jokersystemet är svaret på hur man blir en vinnare, Grattis Continue

Tackar, tackar. Det var länge sedan jag fick ett så pass stort tilllskott i kassan. Det har gått otroligt trögt i flera månader, men nu kanske det har lossnat. Jag tycker mig ha märkt att vinster kommer i stim, det kan gå länge utan att man vinner men rätt vad det är kan man vinna flera dagar i rad och de vinsterna kan vara rätt stora. Jag hoppas att jag kommit in i flytet!
Jag har varit på "Guitarpeople Prize"-ceremoni där min kompis Max Schultz fick årets utmärkelse!!!
Är jäkligt fökyld, så mig hör ni inte mycket ifrån. Jag vill ju inte smitta ner er med nåt elakt virus :-))
mvh
Bertil