Vinnarspel 17/11
Revansch idag! inga fler mesiga kuskar som jag spelar på! och då finns väl bara Svanstedt?
Vinnarspel1: Impressive Lavec i lopp 3 på Axevalla
Vinnarspel2: Hugg LLoyd i lopp 4 på Axevalla
Allt över 5ggr pengarna accepteras, står dock över 10ggr nu vilket är otroligt.
Skall inte lira detta men oddset är ju ganska bra tycker jag :
V65 2: 1 Alf Somolli står väl i 5 ggr nu ovh kan mycket väl leda runt om. Pass upp !
För min del skulle jag sattsa på 7 Spoon Hornline har mött de bästa stona varje gångoch har gjort det bra.Hon kan visa sig tuffast i detta gäng. V/P
jaha? Blues office besegrade ju hennes förra gången,,,,,tror inte spoon hornline kan besegra Blues Office nu heller.
tycker att både Ohio launcher och Hugg LLojd är mycket bättre hästar än Alf Somolli, mycket sämre spår men jag tror en av dem vinner ändå på ren kapacitet. Som sagt, Axevalla med lång uplopp.
TYPISKT! Självklart kör Svanstedt för sent och han inte fram i tid, var huvudet bakom Rosu Guijard som vann. Inte ofta Svanstedt fegar sig och kör bort lopp så här, 20 i odds hade Impressive Lavec. Vinst nästa gång om Svanan inte lägger sig invändig to kör försent!
Svanstedt gav upp loppet med Hugg LLojd då han tappade 20m direkt i starten eftersom hästen framför galopperade och störde han kraftigt.
# 4 hade nog inte så mycke att köra med