Jag hade så rätt!
Ni vet vad jag menar…
Prima Stella hade en enorm otur. Had einte Stargirl galopperat = sämst 3:a i mål. Nu satt hon fast med ALLT sparat ! ALLT ! Oplacerad lider med tränaren.
**AXEVALLA ÄR SVERIGES I SÄRKLASS SVÅRASTE BANA….OMÖJLIGT ATT HA V75:AN HÄR…………….
Sill och Nubbe** 76 ggr, man ska man säga? Vinner lättockså…
Persos Yankee galopperar givetvis.
Giant Superman var kass (Som väntat för mig)
Carbonate har maxflyt och får lucka…
Västerbo My Melody äkta Örjan stryning. Ska int ekunna vinna mot det hårda motståndet.
Jim Oscarssons styrning var katastrofal.
_Vem fan trodde att KARI skulle ta 3 !! Segrar? Helt otroligt…
När han inte han har ens någon andrahandsfavorit.
_
Detta är trav. Kari vinner på Hösten och vinter, Örjan vinner via smyglopp, det är inte alltid den bästa hästen vinner utan den som för det bästa loppet. jag varnade för att årgångsloppen brukar gå undan, Sill Och Nubbe drog nytta av det hårda tempot. Varningen för Palermo Mail var ju befogad.
Vad menar du med att Västerbo melody inte ska vinna mot det motståndet? hästen är ju helt klart lika bra som de bästa där, men hade uselt läge som bara Örjan kan vinna på.
tråkigt att untersteiner körde som en fegis o släppt ledningen till Barfine Player, hade nog varit top 3 annars, Stargirl från ledningen hade troligen vunnit detta lopp.
Det man kan ta med sig till framtiden från denna omgången är väl, Estragon Dag som gick bra i ledningen, Flying Rossi från spår 12 till dödens och såg grym ut i sista sväng. Silvius som har mycket hög kapacitet och en Palermo Mail som är på väg till superformen igen, verkar klara av kort distans nu också, tyckte han såg riktigt fin ut i steget.
Carbonate fick visserligen fint lopp, men såg faktiskt mycket fin ut hela loppet, finns nog mycket att hämta framöver.
Nijo, lägg gärna in dina fina observationer under tråden "Bevakningar" så vi alla kan hitta dessa hästar nästa gång