Trav iFokus

Trav

Etikettdagens-dubbel
Läst 732 ggr
akeb
0

DD Tävlingen 21/11

Nijo 988

ThohasH 670

continue 380

Hafor 2399

Rickard 007   0

Fyran 650

Persot 400

Akeb  4

brutalaccent  696

Lars M 790

Zeno X 500

Kaitsu 800

Ola 007  1667

Bertil  968

chrystal_dream 700

akeb
0

DD:1  4 Wiss Night Hawk

DD:2  2 Garland Kronos

1X340       4kvar

Nijo
0

DD1: 4 Wiss Night Hawk

DD2: 3 Alfons Brodde, 13 Investor GT

2komb x 50kr = 100kr

Lapp 2:

DD1: Wiss Night Hawk , DD2: Invester GT

100kr

Totalt spel = 200kr.

brutalaccent
0

DD1: 4 Wiss Night Kawk

DD2: 3 Alfons Brodde, 7 Maximal Value,  13 Investor G.T.

Alt 1: 4-3 x 50kr

Alt 2: 4-7,13 x 20 kr

90Kr                      kvar: 696kr

Nijo
0

Stormvarning på Investor GT, riktigt fin häst, bra form, startsnabb med springspår. Tror helt klart på bra chans, 8% på strecken förstår jag ikke!

Across the lines har bara startat i volt 1 gång och då galopperade han, stort frågetecken nu hur det går och om han inte galopperar så blir det safety start och tappar värdefull mark??

Glen Kronos har hööög kapacitet men fruktansvärt osäker och spår 2 i volt, det avstår jag!

Alfons brodde blir svår att slå, men det känns som att Investor GT kommer ikapp dem 20 meterna snabbt från springspår och då där inte är några hästar 20m framför så kommer han igenom lätt och får överta ledningen??

akeb
0

DD1: 4 Wiss Night Kawk

DD2: 3 Alfons Brodde, 12 Across the Lines

Alt 1: 4-3 x 50kr

Alt 2: 4-12 x 100 kr

150Kr                      kvar: 636kr

Är det Alt 1-2 som gäller

hafor
0

DD1: 4 Wiss Night Hawk DD2: 9 Peasant Gallant

50kr       kvar: 2399kr

brutalaccent
0

jupp! det är dom två olika jag kommer att spela idag. förutom att jag kommer att följa Nijo med att byta ut häst nummer 12 mot häst nummer 13 i DD2.

Nijo
0

Var precis nere i butiken o lirade 4-13 rakt ut. Fina pengar om den går in,,,svårt lopp egentligen och om Garland kronos inte galopperar och fungerar travmässigt så blir den svår att besegra. Tror dock att risken till galopp från spår 2 i volt är hyfsat stor med Garland och sedan strular den ofta i loppen, lirat den flera gånger då jag vet ludde värderar den mycket högt.

Invester GT hela vägen! fan ta Sjunesson om han kör bort det nu, gillar inte den kusken!

akeb
0

brutalaccent

Har du bestämt dig snart hur du ska ha det

brutalaccent
0

klart och betalt! är du orolig för mig, jag blir rörd! -;)

Ola007
0

Min dd idag blir

DD1: 3

DD2: 12

100 kr lägger vi på den

1667 kr kvar.

Obs! tro inte att jag har fuskat när den går in Cool

continue
0

DD1: 1,4,6

DD2: 2,7,12,13

12 kombinationer X 10 kr = 120 kr

kvar i kassan 380 kronor

Bertil
0

Heja Ola!!

mvh
Bertil

brutalaccent
0

fanken. två riktiga brakförluster måste jag säga.

och störst av dom var nog Investor G.T. som enligt mig borde ha stannat kvar i dödens när han kommit fram så där bra och inte baka ner i loserhålet, för det enda Sjunnesson fick göra hela upploppet ner var att leta sig ut och när han väl var på g så var det redan för sent. sedan är det ju frågan om ifall han hade lyckats ålla undan för Nickolas Cake som kom som en skållad bäver sista 50 metrarna.

awwafan! bara att bryta ihop och komma igen!

Nijo
0

Sjunesson går in på min HAT lista nu, hatar den kusken något så fruktansvärt. FY FAN! hur kan man kära bort en så bra häst genom att lägga sig i vinnarhålet på en MYCKET sämre häst. Investor GT såg grymt bra ut annars och hade säkert vunnit detta loppet överlägset om han stannat i dödens för att sedan låta Adielsson gå fram och hamna andra utvändigt.

brutalaccent
0

håller med dig till 100% det var fanken tragist att han gick ner i rygg. efter 150 meter var han ju fanken utvändigt om Lobby La Marc från 20 meter tillägg. hade ju lika gärna kunna suttit där och packat ihop fältet och väntat på hästar bakifrån. aja! bara att lägga bakom örat och lira vinnare, spika och allt som går på honom nästa gång.

nog för att Nickolas Cake var grym han med idag. efter att Stefan Persson drog tussarna 130 meter från mål så var det bra fart i honom. men som sagt, hade Investor suttit i andra eller tredje utv så hade han nog vunnit, för han hade bra mkt sparat och bra fart när han gick över linjen.