Trav iFokus

Trav

Etikettv64-solvalla
Läst 312 ggr
ThomasH
0

V64-2 Solvalla 22/11-06

**V64-2. Tvilling
**2140 A

1 Dream Sugar Boy - Goop B 62d00 15,1a

2 Versace Boko - Brandt K 25564 15,4a

3 Aragorn Elessar - Lennartsson P 02544 16,5a

4 Digital Camera - Kihlström Ö 30d32 15,4a

5 Ginger Brown Boy - Frick J 15d1d 15,2a

6 Vieri Boko - Kontio J 3d0d1 13,1a

7 Nicke Palema - Moberg J 13521 16,9a

8 Vargtand - Adielsson E 313d4 16,5

9 Melody Star - Strömberg H R 311d1 16,9

10 Olle Palema - Jansson T 16241 15,9

Rickard007
0

Versace Boko nu mot klenare gäng ?

Nijo
0

Spikar Versace boko! borde vinna mot detta gänget.

Rickard007
0

Ja tycker jag med men det är ju helt galet !!!
Han är bara 6 % , helt sjukt.

ThomasH
0

Lung, det är bara måndag

Rickard007
0

JA en det är en fingervisning, kan väl aldrig stiga till över 25 % ?

ThomasH
0

Ojo, vika spelar V64 redan på måndagen?

Nijo
0

säkert många, folk som spelar V75 på måndag ju, hehe.

Rickard007
0

Ja men det är  ju typ sådana som spelar på telefonnummer och inte ens kolla rpå hästarna.. Dom skiter ju blankaste fan i om häästen kommer köras barfota, och dylikt. De har förmodligen aldrig sett ett travlopp heller.

Nijo
0

nah, det tror jag inte,, är trots allt 100 000kr spelat på måndagen.

brutalaccent
0

spetsstriden i detta aningen osäkra fällt avgör nog Versace Boko som aldrig visat några galopp-tendenser. det har däremot alla de andra spetsfavoriterna - så det är bara för Kjell B att köra hår till en början så han han borta iaf två st som kommer att kasta sig i galopp Dream Sugar Boy & Ginger Brown Boy.

däreftre tror jag att det kommer att handla om 2 st hästar Versace Boko och Melody Star. hoppas på detta iaf, synd bara att Melody Star vart streckad på 61% men att få bort 40% av talongerna på detta lopp är ju inte helt fel det heller.

Nijo
0

Jag tror mest på Versace Boko, men jag kanske garderar med Ginger Brown Boy som är kapable, eller Dream Sugar Boy. Båda 2 ska vara i riktigt fin form enligt tränarna, dock svårt att se vem som får ledningen.

Versace Boko fick sin genomkörare förra starten efter 5 veckors uppehåll, troligen därför han inte höll hela vägen från ledningen. Borde vara bra chans annars.

brutalaccent
0

hey! jag har ju reda löst spetsfrågan. Dream Sugar Boy och Ginger galopperar sedan är det bara för Versace Boko att överta och glida undan i spets. nästan 30% galopp-risk på Dream Sugar Boy och 50% på Ginger Brown Boy. (Pärry på stor fel-sökar-jakt)

grejen är ju den att håller dom sig i trav blir det svårlöst detta lopp, så jag måste försöka intala mig om att det kommer att gå i fel gångart. Oskyldig

Nijo
0

hehe, sedan dem 2 kommer ladda riktigt för ledningen så galopperar säkert en av dem och den andra blir riktigt trött. Versace Boko hela vägen!!!

brutalaccent
0

skönt att få lite medhåll. hihi

Rickard007
0

BrutalAccent, läs mitt första inlägg också då ;)

brutalaccent
0

ja egentligen, inte behöver man ju säga mer än så där? guldstjärna till Rickard. -;)

Bertil
0

Pjuklarver, käre Thomas..de är bara pjuklarver :-)))

Nu ska ja sliiip dragbana…

mvh
Bertil

Rickard007
0

#16, Hehe kanske inte….

Ted_trav
0

hans strömberg vinner här

brutalaccent
0

ja Versace Boko var ju riktigt dålig idag trots finnt löp hela vägen i andra ytter. nog är man alltid besviken på den kusen. huh!

Nijo
0

måste ha varit sjuk, aldrig sett han så dålig.

brutalaccent
0

jag vet inte hur man ska bedömma hans insats egentligen. för man blir inte klok på att titta på loppet gång på gång. han håller ju farten bra från rygg på Dream Sugar Boy hela vägen, det är ju dom där fram (Nicke Palema och Dream Sugar Boy som drar undan över upploppet) men man tycker ju att rygg på en så pass bra häst som D S B ska ge bättre avkastning. kans som du säger, att han var sjuk! båda våra sprikar var tydligen det. sicken vilken osis.