Bevakning V64 22/11
Thuram gick bra från ledningen och har börjat komma igång bättre nu, finns mycket mer i hästen och andra plats efter Hurricane Line är inte fy skam.
Nicke Palema kommer nog bli en riktig topphäst, spikar vi i framtiden?
Timotejs Potter och Special Cat var överlägsna i sitt lopp och där har vi 2 hästar med potential för framtiden, en fransk och en amerikan :-)
Magic Space gjorde allt grovjobb och blev precis slagen av den i rygg,, finns mycket att hämta i framtiden!
Zoccer Mickey back in action:) börjat visa lite av sina gamla takter nu och gick riktigt bra från siste häst. Spik nästa gång?
Redtop, spurtade riktigt bra som 2:a mot bra hästar i sista avdelning, den kommer jag ihåg till framtiden.

V64:2 - KOmmer jag att spela på Vargtand som gjorde det bra. tycker det kan vara värt att bevaka honom nästa gång om han får lite bättre spår. Erik körde honom helt okej hela loppet igenom.
V64:4 - Hurry Tilly gjorde bort sig tidigt i början av andra varvet men kom igen starkt tillslu. skulle han sluta strula så skulle han vara längre fram, till och med först. han vinner iaf nästa löp. sedan tycker jag att Magic Space gjorde det bra hela loppet trotts tung löpning med rätt bra fart hela loppet för dessa 2-åringar. och jag varnade ju för att vinnaren 10 Filoxenia Light skulle bli farlig. sund bara att jag själv blev snål och inte spelade henne. inte för att det skulle spela någon rol. hade bara blivit 3 rätt ändå. buhu
V64:5 - håller med föregående talare. Zoccer Mickey visade sig från den goda sidan igen. 3 raka. när tar detta slut?! Ligne Droite visade sig från en bra sida igen efter många plattmatcher. kan vara värt att iaf ta med nästa gång. ingen spik iaf. tycker synd om Black Gold som gjorde detta bra. hade ju inte blivit någon 1.11-tid med gick bra till galoppen, man var nog slagen. klassklättrare i mina ögon tillsammmans med vinnaren Dimond Hunter.
skulle vilja säga att det är klasskillnad på Black Gold och Diomond Viking i normalt fall. Black Gold var inte dräsch och travade inte rent, därav förlusten.

ne du! det märkte man. har studerat det där loppet några gånger igår och har börjar ju verkligen takta av efter 1000-meters stolpen då han får lite konstigt trav. kanske sjuk? i så fall, typiskt när man ska spika honom. -:[
Black Gold har haft en del problem med fraschören och blir sliten snabbt efter ett par lopp, resultatet av det blir bland annat ömhet i kroppen och dåligt trav.