V75-5 Jägersro 25/11-06
**V75-5. V3-3. Tvilling.
**2140 V
1 Forina C.D. - Uhrberg T 65121 16,2
2 Bidde Best - Wiman J 21d61 15,7
3 Credit Player - Gustavsson E 4d313 16,6
4 Alpha Flow - Svanstedt Å 12050 16,0
5 Madelaine Try - Nordström P 34111 17,7
6 STRUKEN
7 Nikita Rhode - Goop B 60221 17,2
8 Peli Wareco - Sahlg.-Fromell M 04131 17,1
9 Electra Bac - Jansson T 01d12 16,3
10 Highlite Ribb - Adielsson E 12141 17,6
11 STRUKEN
12 Bowling Classic - Sjunnesson J k1560 17,7
Inegn aning när jag ser fältet såhär…
Bowling Classic ? Enda som jag känne rtill lite.
spikar Highlite Ribb, klasshäst som kommer klättra i klasserna. 1-3-7-12 är motbud.
Jaha, jag anser att Rydens Danessa är en bättre häst med en mycket lovande framtid och förakta inte Bidde Best som har visat överlägsen fart i detta fält. Lurar om inte Thomas Uhrberg sitter i spets med Forina C.D., ni vet ju att inte lämna Lähdekorpis hästar utanför kupongen. Credit Player galopperade senast i ett lälingslopp, men har en mycket bra form då han sköter sig
Rydens Danessa är en bra häst med fin framtid, men Bidde best håller jag väl inte riktigt med om. Bowling Classic ska ju också vara en stor talang som svikit den senaste tiden. Finns många bra hästar här, men jag rankar nog Highlite Ribb högst.
Highlite Ribb var inte fräsch när han bara koma 4:a för två starter sedan, annars har han gått riktigt bra i år, klarar 2140m också. Värsta motbuden är 1 år yngre och även mer osäkra då.
kan vara en spik på Hihglite Ribb.

Peter Untersteiner missar nog inte från springspår samtidigt som Uhrberg väl är intresserad av en rygg?!
Men i nuläget 4% på Bowling Classic som det löfte den ska vara är klart ett givet streck på min kupong!
11 och 6 är strukna
mvh
Bertil

Nu känns det nästan upplagt för en spets runt om för Björn Goop. Han har ju dessutom en hård kamp med Erik A om titeln för flest segrar i V75 2006. Så här lär han satsa friskt.
Spik trots ston blir nog min melodi imorgon.
Björn Goop??? hur då? Nikita Rode lär ju knappast få ledningen såvidare Uhrberg inte släpper och det tror jag knappast. Finns fortfarande en ständig galopprisk för Nikita och trots hon har springspår ensam så är nog Goop troligen nöjd med en felfri avgång.
Credit Player kan också öppna snabbt om hon inte galopperar från start.

#9 Nej, det är möjligt att han inte hinner till spets trots ensam på springspår, men då får han väl leda runt om i dödens ;-)
hehe, mycket möjligt:) har säkert enorm kapacitet, men travar dock lite osäkert och det ser ut som det kan bli galopp lite där och här. Tappade ju vinsten för 2 starter sedan då hon tappade travet,, såg inte riktigt fin ut senast heller.
men kapacitet finns och blir över, inget snack om saken.
Jag tror att dem som spikar Nikita kommer nog få sitt apå helspänn hela loppet och lever lite farligt då hästen bara är 3 år också, och sedan möter äldre hästar.
Credit player ska tydligen har MYCKET fin form och har tränat grymt, gick bra senast också efter galoppen och 3.e spår länge. Highlite Ribb gillar jag skarpt, travsäker, grym speed, fin teknik och bra kapacitet.