Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 559 ggr
Bertil
0

V75-7 Solvalla 23/5/09

Lopp 10. V4-4. V75-7. DD-2. V3-1. Tvilling. Auto 2140:

1 Brian Key - Svensson K 45240 12,0a
2 Iceland - Melander S 44311 13,0a
3 Javelin Q. - Larsson F B 35030 12,3a
4 Elviria - Kihlström Ö 20105 12,3a
5 Bob Hope - Goop B 40142 13,1a
6 Meadow Zoot - Jansson T 45454 13,6a
7 Joel Cortina - Kolgjini L 14105 11,7a
8 Clear Sign - Bergh R 12412 12,3a
9 Highlite Survivor - Lennartsson P d1100 13,4a
10 Simb Luke - Frick J 326k0 12,0a
11 Min Narkissos - Takter J 03623 13,3a
12 Amiral Sund - Untersteiner J 50446 12,2a

brutalaccent
0

är Melander sugen på ta en seger inom V7 i och med att han sitter upp bakom Iceland. häste har ju onekligen fomen i Zenit. men kan häste göra det själv, tror inte på paret tillsammans. inget ont om Stefan, men han har ju inte rosat marknaden så mkt senaste åren.

hade Clear Sign haft bättre spår hade jag trott med honom, ska iaf bli intressant att se honom i Berghs regi.

lutar nog att vi tar med det 5 först rankade i detta lopp.

ThomasH
0

Jag är nog lite inne på att spika Iceland, men anledningen till att Tarzan kör själv är ju att Örjan är upptagen bakom Walmanns Elvira. Med Tarzan i jollen, så spikar inte jag, för någon bra kusk är han inte

brutalaccent
0

håller med, är inne på att Björn kan komma till spets med Bob Hope och sedan stannar han där. gjorde ju en helgjuten insats senast, hästen iaf, Björns insats var knappt G.

förövrigt är det vääldigt svårt att hitta självklara spikar denna omgång. tufft!

Bertil
0

Clear Sign är finalklar och enligt Berg, där han är ny i stallet, insinuerar att han inte kommer att köras med mjölksyran rinnandes ut ur öronen. Men jag tror att han slutar långt framme ändå. Iceland och Bob Hope strider om ledningen och jag tippar att den sistnämnde tar hand om den. Joel Cortina tycker jag har fått ett lämpligt läge. Nu vågar nog inte ens en sådan friskus som "lutfisken" aspirera på ledningen och lyckas han lotsa fram denna hingst till typ 2:a par ytter, så kan han trycka till ordentligt till slut. En trevlig bubblare som jag ser det. Varning för Elviria ifall det blir körning och bra tempo.

mvh
Bertil

freddiv
0

#4 - Jag läste att Ludde ska köra mot ledningen från start, kan vi få samma scenario som för 2 veckor sedan på Rättvik? Att Bob Hope och Joel kör sönder varandra

Jag väljer att plocka bort båda dessa och chansar med Clear Sign, Meadow Zoot, Simb Luke och Elviria. :)

brutalaccent
0

helvetin satanan Ludde i så fall. hoppas ägarna till hästen säger åt han att tänke till. -;]

eller att Björn tar det lungt från start och låter Iceland och Joel C köra ihjäl sig. finns ju det scenariot osså. hejja Björn! (trodde aldrig jag skulle säga så!)

freddiv
0

Jag har aldrig gillat Bob Hope så jag väljer att plocka bort den och chansar med de jag sa förut :)

brutalaccent
0

vad hände egentligen med Clear Sign, dog han helt i loppet?? tog inte mkt från det bakre leden, gick ju ändå rätt så snabbt hela tiden.