Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 528 ggr
ThomasH
0

V75-1 Jägersro 25/11-06

**V75-1. Tvilling.
**2640 V

1 Capricorn Label - Uhrberg T 01121 15,4

2 Tecos Wareco - Sahlg.-Fromell M 20222 15,6

3 White Star* - Lugauer C 5336d 14,8

4 Flowers Victory - Nordström P 61520 15,4

5 California Simb - Svensson C B 1ddk3 15,1

6 Impressive Lavec - Jansson T d33d2 18,0

7 Prestige - Söderkvist S 22112 16,0

8 Giants Causeway - Goop B 12344 15,1

9 Slowstarter G. - Jansson G 02063 15,4

10 Nelson Index - Bergh R 24701 15,7

11 Dame Arrow - Svanstedt Å 03113 15,6

12 Herr Faust* - Adielsson E 20125 14,5

ThomasH
0

Första tanken är givetvis Capricorn Label som har bra form och ett stall i toppform. Men ingen tar spets från Tecos Wareco, tyvärr så har han en tendens att bli mycket het, hur ska det gå över aktuell distans? Vi har några vana långtuffare i Slowstarter G. och Herr Faust* Men jag gissar att vi får en favorit i Prestige, jag är dock mera nyfiken på California Simb

Rickard007
0

Prestige måste ju med dennes form ha god chans !!
Och som Tomas nämnt Capricorn Label.

Nijo
0

tror inget alls på prestige, Capricon Label är startsnabb också+har ett bättre spår än tecos wareco, båda borde nog med på systemet. Slowstarter blir livsfarlig i detta lopp. Sedan har jag en personlig favorit i Impressive Lavec, underbart stammad och hög kapacitet, gjort 6 lopp efter 2 års upehåll nu.

Rickard007
0

Hur fan kan du inte tro på Prestige , loosad ebara med en halv längd mot Alvena Liston senast…. Jättetung tinnerspår… toppchans här.

Nijo
0

Prestige är nog inte ens med på 5 hästar här, överskattad häst som jag inte tror på. Förstår inte vad du menar annars Rickard, kolla bara motståndet här och han får ju knappast ledning denna gången. Han är knappast redo för bronsdivisionen, klassen sämre än motståndet här.

Rickard007
0

Han vann inte senaste gånegn från ledningen heller så.

Nijo
0

Prestige har vunnit via smyglopp med invändig resa och klaff,,, sedan en del V4 lopp. Säger inte mig så mycket, jag vet att han har fin kapacitet men det borde bli svårt nu.

Nijo
0

Såg att det är 2640m nu, passa Tecos Wareco då som är riktigt stark och har gått väldigt bra de senaste starterna mot tufft motstånd. Herr Faust går hela vägen också och är kapabl enog att vinna här.

Spikas inte capricon Label(såg riktigt fin ut senast) så finns det flera intressanta motbud. Glöm inte Impressive och Slowstarter då :)

ina-scot
0

Glöm inte bort HERR FAUST mycket bra senast efter galopp 5a i mål med full fart över linjen  copper beech vann

ThomasH
0

Såg just att Lähdekorpi spikar sig själv med Capricorn Label

brutalaccent
0

vinter hästen Nelson Index skall nog passa i detta lopp. kan bli hård körning i detta lopp. hoppas på det iaf, även fast det är 2640! han får iaf rygg på en rätt startsnabbt löpare - White Star.

min rank i detta lopp är iaf: 2-10-3-7-8-9

skulle någon av dom gå in så försvinner väl ca 90% av det andra systemen. bara att hålla tummarna nu.

Nijo
0

Capricon label är en bra favorit, högst kapacitet i loppet, bäst läge, bra kusk, bra form.

har alla kriterier för en spik och bra favorit.

Bertil
0

Capricorn Label har ju utmärkt chans här. varningar har utfärdats här ovan, men jag vill lägga till Dame Arrow vilken verkar ha form i vardande liksom kusken.

mvh
Bertil

brutalaccent
0

det är just det att han är favorit som jag väljer att plocka bort honom helt från mitt stora system. det är allt för många favoriter som inte pallar trycker under V75, så jag hoppas att inte den här heller gör det.

han har ju alla förutsättningar att vinna detta lopp men - trav är trav och här kan många kuponger brinna upp! tror jag iaf…

Nijo
0

finns ju 1 favorit i alla lopp, hehe. Varför väljer du bort just denna???

Jag garderade upp den på 1 chans system också, men det var enbart pga jag har följt några hästar i loppet som jag vill spela, tror dock inte dme kan besegra capricon label om den fungerar normalt.

allt kan hända

brutalaccent
0

först o främst för att han är favorittipad i alla "expert-tidningar"

lovade mig efter förra helgen att jag skulle minsat hitta engna finfina spikar denna lördag. sedan får det bära eller brista - men ett löfte är ett löfte och jag kommer inte kunna förlåta om jag spikar en av favoriterna och han åker dit på en startgalopp eller någon annan sunkig orsak. man måste stå upp mot sig själv ibland!

hafor
0

Svårt val anser jag. Capricorn Label har inte tagit spets från spår 1 trots 7 tidigare försök i voltstart. Thomas Uhrberg är en erkänt bra voltstartskusk, men det blir nog svårt även för honom att hinna få benen först. White Star lär nog ta spets, men det kan ändå lösa sig för CL eftersom det handlar om 2640m och det kommer att erbjudas luckor.

Det finns ju också som sagt några fler som vill ha ett ord med i laget. Erik gav Herr Faust 3 guldskor ikväll pga läget, men är också lite osäker på formen.

Känns lite som spik eller rätt många med chans.

Nijo
0

japp, håller jag väl med om. Men Capricon Label tog ju ledningen ganska lätt senast från spår 3 i volten.

Herr Faust på 40% känns överstreckat……

continue
0

Tecos Wareco, 14 %; tycker jag känns intressant! Jag kanske chansspikar det ekipaget. TW har gjort flera plusbetonade insatser på slutet och känns underskattat om man kollar på streckfördelningen. TW har mött bra hästar på slutet och kämpat bra. Den här gången kanske det räcker hela vägen!

ThomasH
0

Läs gärna intervjun med Monica Sahlgren-Fromell "Fotomodellen som blev travtränare"

Nijo
0

största problemet är väl spåret, hyfsat stor galopprisk, om inte så blir det tappstart. Och i alla de senaste loppen har det varit smygare invändigt med klaff och fin spurt.

Rickard007
0

Vad var det jag sa, Form slår klass eller hur är det det lyder ?

Nijo
0

många med form i detta loppet……..ska jag strecka alla dem då?

Rickard007
0

Nej, men ingen som vunnit V75 i senaste 3 och kommit 2:a i senaste 3.