Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 346 ggr
ThomasH
0

V75-2 Jägersro 25/11-06

**V75-2. Tvilling
**2140 A

1 Estragon Dag - Untersteiner P 22312 15,2a

2 Biot Village - Falsig B 1215d 15,4a

3 Design Kemp* - Uhrberg T 11232 14,0a

4 Bexipop - Ingves P 64101 14,3a

5 Bruce Croute - Alderborg R 13212 13,7a

6 Nimbus Newmen - Zackrisson T 12123 13,7a

7 Zonnie Toll - Adielsson E 23d52 13,4a

8 Hit Dust - Lindegren E 1d114 13,4a

9 Officer Blågul - Bergh R 12120 14,5a

10 The Gunner - Mårtensson M 31100 13,3a

11 Go Juantorena - Sjunnesson J 25252 14,4a

12 Toroid - Goop B 30021 14,0a

ThomasH
0

Estragon Dag var ,mycket duktig senast och ska kunna vinna nu. Men det finns bra motbud. Hit Dust har verkligen utvecklats och ska ses med stor chans trotts spåret. Jag gissar att Design Kemp* blir favorit och det är kanske motiverat

Rickard007
0

Bexipop då Tomas?  ?
Design Kemp tror jag också på.
Har aldrig gillat, och kommer aldrig gilla Peter Untersteiners hästar…. Dock har väl dne chans att vinnab tyvärr.

Nijo
0

Hit Dust har gått upp i klass nu, blir svårt mot detta motståndet och från detta startspåret. Bexipop blir troligen stor favorit och borde ha bra chans.Deseign kemp flyger till ledningen? kan bli het, sedan får vi se om Estragon Dag får luckan i tid. Go Juanturena har varit ute mot kulltoppen i ganska många starter och har överkapacitet för detta motståndet, kan vinna trots startspåret.

ThomasH
0

Bexipop tyckte inte jag så helt hundra ut senast och varnar för att det ät en favorit i fara. Officer Blågul är bra för klassen och kommer köras barfota. Men, det stora skrällen kan komma från Go Juantorena som kommer att springa med helstängt huvudlag för första gången

Nijo
0

hade haft med Go juantorena på enna systemet om Sjunesson inte kört, hehe. Officer blågul tycker jag inte är något extra alls, spår 9 nu är inte särskilt bra för den hästen heller.

Visste är Bexipop lite knakig i sitt trav ibland, men har överlägsen kapacitet här och jag tyckte han såg underbar ut senast när han gick undan på uploppet med mycket krafter kvar. Tycker nästan att Bexipop är en av dem bästa i sin årgång, synd med galoppen i kvalet :(

ThomasH
0

Nu gick Officer Blågul utvändigt om just Bexipop senast de möttes på Solvalla och höll mycket bra, tycker att Roberts häst har blivit underskattad här.

Nijo
0

och var typ 7 längder efter sedan? hur ska officer blågul vara 7 längder bättre nu?

Tyfon
0

nu e det försent men vad är det för Fel på Bo´s häst?

hafor
0

#8 Om du menar Biot Village Nea_91 så var det väl knappast något fel på den, men ha fick ju verkligen ett smörlopp och med det var han ju "tvungen" att vinna. Gjorde det dock på ett säkert och bra sätt.

Nijo
0

ja,,, fin häst som många varnade för, bland annat Nybrink. Men jag står fast vid att Ingves körde bort loppet med Bexipop som lever på sin styrka, han skulle gått fram och satt upp tempot i dödens istället för att försöka speeda i slutet(vilket han inte är bra på)

Tyfon
0

#9 ja jag mena Bioten!