Trav iFokus

Trav

Etikettdagens-dubbel
Läst 225 ggr
akeb
0

DD Tävlingen 26/11

Nijo  688

ThohasH 670

continue  0

Hafor 3167

Rickard 007   0

Fyran 650

Persot  250

Akeb 0

brutalaccent  696

Lars M 790

Zeno X 280

Kaitsu 800

Ola 007  1667

Bertil  968

chrystal_dream 700

hafor
0

Det blir en ren chansning till morgondagens DD. Nordisar och jag verkar inte passa så bra ihop ;-)

DD1: 7 Staro Teaspoon DD2: 1 Karmine

1 komb x 50kr

kvar i kassan: 3117kr

persot
0

DD1:3  DD2:1          30 kr   kvar 220 kr

Ola007
0

DD1: 3,6,9

DD2: 3

3x10 Kr = 30 kr

hafor
0

De va tusan, jag prickade in Nordisen :-D

Ulf Ohlsson lyckades kontra med invändige Karmine trots att hon såg slagen ut 150m kvar. Det måste vara första gången jag prickar en nordis på en rak (utom Järvsöfaks förståss ;-)

Staro Teaspoon motsvarade favoritskapet, var överlägsen och vann enkelt trots att han gjorde hela jobbet själv i dödens. Den ska vi bevaka när han kommer ut på V75!

Oddset blev beskedligt, bara 7,12 men det ger i alla fall vinst och lite mer att spela för ;-) Skönt att jag lärt mig spela även när oddsen går under 10ggr om man tror på vinst. Det har jag haft mycket svårt för länge!

Nijo
0

jag har varnat för Staro teaspoon här på TIF flera gånger innan som vinnarspel. Följt hästen länge och han har kapacitet i massor, men har en dålig vana i att galoppera eller bara skita i att springa ibland och tvärnitta ensam på uploppet.

Rickard007
0

Grattis Hafor ! Även om dte inte var den svåraste omgången i världshistorieN =)

hafor
0

#6 Nej, oddset antyder ju att det var rätt många som trodde på just denna kombo, speciellt med alla strykningar i DD1 ;-)

Samtidigt är jag lite stolt över att jag faktiskt spelade trots det låga oddset. Tidigare har jag ratat låga odds även om de varit "stenklara" (om det nu finns stenklara dubblar ;-).

Dessutom var det extra roligt eftersom jag lyckades plocka in en Nordis om än favoriten, med tanke på att namnet inte var Järvsöfaks. Det har inte hänt många gånger i världshistorien hittills ;-)

Jag hoppas kunna dra nytta av denna erfarenhet och inse att det går att tjäna pengar på odds som inte nödvändigtvis är så lockande vid första anblick. Däremot kommer jag även fortsättningsvis att utgå från hästar jag tror på och inte oddset i sig själv!

Rickard007
0

Hmm ligger något i dte du säger men jag lirar sällan dubblar som ger under 10 i odds. ALDRIG Raka iaf. Kanske är med på 3 hästar typ 1 x3 och då ger dom …8 ggr, 27 ggr, 70 ggr, som jag spelade i DD när Nine One One L. och D.J Seabrook vann.

Nijo
0

Jag lirar nästan bara dubblar när dem ger under 10ggr och alltid enkelrad.

störst chans dem går in, billigast och mest ekonomiskt.

Lite tråkigt jag inte lirade dubbeln med staro teaspoon och karmine då jag sade till farsan att den skulle gå in och rekomenderade han o lira en. Själv har jag paus från DD spel en tid nu.

Rickard007
0

varför en Paus?