Då fick
man gråta en skvätt och sällan man blir så glad över att ha fel - Victory Tilly jag är så full av beundran. Det finns ingen längre som slår denna hästen med tanke på hans prestationer. Du underbara häst!
Och Stig H stort grattis till din 1000 rikstotoseger!
/Överväldigad
Håller helt med, jag hade inte fel, utan trodde att den gamla ärrade kämpen skulle kunna försvara sig i spets. Men, på det sättet!! Jag rös i hela kroppen!!

Jag har idag tittat på inspelade lopp och visst var 3 Victory Tilly fantastisk att skåda. Vilken annan häst som helst hade med stor sannolikhet vikit ner sig för 6 Spring Ray. Samtidigt var det ju extra roligt att Stig-H fick ta sin 1000 rikstotoseger med just Victory Tilly.
Ett par andra prestationer som jag tycker var extra bra var 10 Kings Blondie som spurtade från sist i upploppets början till knappt slagen 2:a. (Dock mycket besviken på 9 Princess Pleasure som fick perfekt lopp av Ville K, men inte kunde vara med i striden. Det tipset var inte helt underbyggt eller så var hon bara dålig för dagen). 8 Safety Match var tapper 3:a i V75-7 från dödens, frågan är bara hur loppet påverkar hennes psyke när hon inte fick vinna efter denna prestation ?
8 Tunk Nafets gjorde också en mycket bra insats och plocka många skalper i guld från sista plats i upploppets början fram till 3:e plats. Den hästen ska vi bevaka i guld framöver nu när underlaget blir jobbigare att bemästra.
2 Victor Cavallo gjorde också ett bra lopp så orutinerad som han är och föll med flaggan i topp.