Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 415 ggr
Bertil
0

V75-3 Ö-sund 6/6/09

Lopp 6. V75-3 V5-5 Tvilling. Auto 2140:

1 S.J.'s Photocopy - Ohlsson U 022d3 11,4a
2 Go on Pale - Karlstedt T 15d00 12,4a
3 Adrian Chip - Bergh R 14411 09,4a
4 Glen Kronos - Takter J 00431 11,5a
5 Rune U.S. - Kihlström Ö 11433 09,7a
6 Acclaim - Eriksson H 30105 11,5a
7 Global Investment - Goop O 21d11 11,5a
8 Dig for Dollars - Oscarsson J 20412 11,2a
9 Beanie M.M. - Jansson T 20114 11,9a
10 Mac Kindley* - Eriksson U 11311 13,0a

Bertil
0

Adrian Chip har klarat av årsdebuten med bravur och bör stå på tur för seger igen. Detta kan vara en spik.

Meeen jag brukar aldrig räkna bort en sådan ärlig travare som Acclaim, vilken nästan alltid tävlar likt "ärligheten" själv. Vidare finns det dokumenterad form hos Glen Kronos, vilken var lysande senast på Åby. I nuläget är han faktiskt nedspelad till 3,40.

Har man råd så finns fina streck i Dig For Dollars, Rune U.s. och S.J.'s Photocopy.

mvh
Bertil

Bertil
0

Glöm inte Global Investment ifall ni inte spikar. Han har öppnat säsongen finfint och kan kanske utmana om ledningen. Dessutom så trycker ju Olle Goop dit en 10-oddsare då och då.

mvh
Bertil

brutalaccent
0

hade jag varit en modig männska så hade jag spikat Glen K. men det är jag inte, eftersom jag heltäckt loppet även med Diggen och Adrian C. men det lockar att spika Glen k. på ett lite mindre system till imon, är ju andrahandare, och dessa har haft lätt att vinna på V7 en tid nu. så varför inte? hästens prestation var ju helläcker senast. dessutom styrdes ju 2 Ludde hästar till seger ikväll på V65:an. så varför inte?

ThomasH
0

Jag är en sådan modig människa, har aldrig tyckt att Adrian Chip är något att hänga i julgranen, nej jag spikar Glen Kronos

brutalaccent
0

men Diggen då? inte gjort ett dåligt lopp i år!!

ThomasH
0

Men, ska inte rå på Glen Kronos eller Adrian Chip, nej man måste ta ställning, och i brist på bättre spikar tycker jag att streckprocenten på Glen Kronos är lockande

Bertil
0

kaxig han är vår käre Thomas, men han kanske får rätt. Jag är själv ingen anhängare av adrian chip.

mvh
Bertil

Bertil
0

Grym insats av Glen Kronos och Acclaim var som vanligt ingen besvikelse.

mvh
Bertil

brutalaccent
0

Glen K. visade finfina form i senate framträdandet. att man inte vågade spika honom.