V75-1 Boden 13/6/09
**Lopp 4. V75-1 V5-3 Tvilling.
**Auto **2140:
**1 Äldans K. - Joki P 54515 13,4a
2 Top Disguise - Lundberg P 22150 13,5a
3 Giants Causeway - Gustafsson P 01303 12,5a
4 Iffy - Bergh R 05430 12,4a
5 Victoria Sisu - Svanstedt Å 21404 13,6a
6 Lindy Later - Sundberg H-O 6d0k4 12,4a
7 Infatti November - Adielsson E 00633 13,0a
8 Totti Boko - Jaara M 00443 12,6a
9 Salo - Eklöf B 52513 13,4a
10 Ludvig Palema - Nygren P 43224 12,3a
11 Jenspeter Hornline - Ohlsson U 13004 12,7a
12 Quantum Classic* - Jansson T 20153 12,9a
Jag undrar lite smått om någon är intresserad av att det läggs ut startlistor för V75… Visst kan man tycka att Boden är trist, så att man bara spyr, men det är ändå trist för mig att lägga ut listor och ser att endast 12st har läst och ingen kommenterar.
mvh
Bertil
Förlåt, jag ska inte klaga utan istället skriva några rader själv om vad jag tror.
mvh
Bertil
Bertil det är bra att listorna kommer ut =) alltid roligt att se hur folk analyserar loppen, Keep It Up :)
Lindy Later: Lopp i kroppen och snabb ut. Får hon dämpa, så tror jag att det blir en mkt fin placerin…kanske främst?
Infatti November: En grovjobbare som tjänar på att farten hålls uppe. Gjorde under 1.13 sista femhundringen senast.
Victoria Sisu: Åke har form och slapp avstängning. Detta är ett segerbud även om det är sällsynt att hon segrar. Hon har tampats i hårda sällskap och vinsten kan komma nu. Med smygresa, vilket passar henne, så kan sista 500 avverkas under 1.11!!!
Quantum Classic: Trots en del strul, så fixades tredjeplatsen senast i finalen efter en mäktig spurt. Torbjörn lägger nog inte bort dyrbara metrar denna gång igen och med lite klaff, så segerstrider ekipaget.
Skrällar:
Totti Boko: Kommer han bara i slagläge inför slutspurten, så bör alla rädas hans kapacitet. En rensare!
Ludvig Palema: Behöver tur härifrån, men löper generellt alltid hela upploppet ner och dessutom med bra fart. Jag bubblar ;-)
mvh
Bertil
Jenspeter Hornline då… Varför nämner jag inte ens honom… Ja, det kan man undra!
mvh
Bertil
Efter kommentaren i #1 så har läsarna ökat med över 300%… ändå är det bara undertecknad som skrivit något…
mvh
Bertil
Tycker att detta loppet kan vara löst på två hästar, Infatti November och Victoria Sisu…. Men när två hästar träter vinner ju oftast en tredje.. Quantum Classic kan ju få loppet om det blir högt tempo
#1 Jag är intresserad, uppskattr att du läger ut startlistan. Jag läser alla dina kommentarer, du är värd en stor puss. Orkar du får du gärna fortsätta. Är själv dålig på att skriva inlägg men läser era med glädje ; )
Mvh