Trav iFokus

Trav

Etikettv64-solvalla
Läst 372 ggr
ThomasH
0

V64-6 Solvalla 29/11-06

**V64-6. DD-2. Tvilling.
**2140 A

1 Bambino Banker - Jansson T 24415 12,5a

2 D.J.Seabrook - Kihlström Ö 00113 14,0a

3 Amour Ami* - Lennartsson P 11d21 11,0a

4 Cromwell - Bergh R 12140 10,2a

5 Smashing Klipp - Sundberg H-O 23135 14,3a

6 Max Prix - Kontio J 30230 11,8a

7 Euro Staro Crown - Sjunnesson J 04224 14,2a

8 Kurama Tengu* - Söderkvist S 13326 12,7a

9 Blue Chip Star* - Adielsson E 16302 12,5a

10 Västerbo Miguel - Malmqvist R 63155 12,4a

11 Garantido - Karlsson J B 15300 13,6a

12 Vino Camielle* - Goop B 53105 10,9a

Nijo
0

vid första anblicken var det spik på Cromwell eftersom Bergh valt att köra den, men sedan fick jag reda på att han är delägare och måste köra cromwell. Då måste man väl gardera med DJ+amour ami också? sedan är min rysare Smashing Klipp som gått bra hela året men får ständigt usla startspår.

Rickard007
0

Bambino Banker flyger till spets, släpper ju om Cromwell ställer frågan…D.J Seabrook har ruggig form och MÅSTE streckas, likaså Euro Staro Crown som komemr bli alldeles bortglömd. Blue Chip Star* kanske man borde strecka om man vill vara riktigt säker. Amour Ami tror jag blir överstrecka doch jag lämnar nog den utanför.

Streckvärda : 1,2,4,7,9 !

Nijo
0

Amour Ami är jag nästan säker på är bättre häst än DJ och näst inpå lika bra som cromwell, risken är stor att detta loppet kommer stå mellan Cromwell och Amour Ami då det är dem 2 bästa hästarna. DJ kan troligen bara vinna detta om han får ledningen och bestämma lite…..

Jag streckar helt klart Smashing Klipp förre Euro staro crown och Blue Chip Star.

Rickard007
0

Smashing Klipp vinnarskalle, nej?

Nijo
0

klart han har vinnarskalle!

sluta upp med sådant rickard. Har du ens sett smashing klipp starta? klart han har en vinnarskalle! men det är inte lätt att vinna lopp från dödens eller spår 10-12, vore intressant att se en statistik för DJ om han hade fått sådana lopp och startspår hela tiden!

Rickard007
0

Men du vet vad jag tycker om hästar som vinner 1 lopp per år och är på plats 12 gånger typ. Jaja, åsiktsfrihet, men han vinner inte denna gång. Hade jag fått 1.08 på att han inte vinner hade jag nog spelat det.

Nijo
0

bara för det ska jag lira 50kr vinnare om jag får 5 i odds vilket jag borde.

Rickard007
0

Gör det ! Lär ju inte klirra så mycket i kassan då..

EDIT: Smashing Klipp måste väl stå i MINST 15-20 ggr ?

Nijo
0

nah, skulle gissa åp 5-10ggr i odds.

Rickard007
0

Aldrig under 10 mot dessa påkar.

Hannna
0

Vad gav han, 13-14ggr?

brutalaccent
0

hoppas att du lirade 50 kr på Smashing Klipp Nijo, det gav ju nämligen 695kr. jag spelade bara 10 kr på honom, men det var ju ändå plus 129kr. inte helt fel. Tack för tipset Nijo!

däremot måste jag säga att det fanns en bättre häs i dett lopp. för om man kollar in loppet från första början och följer med på Euro Staro Crowns resa så blir man rätt så impad av insatsen.

halvbra iväg när startbilen släpper fältet, men har inte en chans att hänga med starthästarna och kastar sig i galopp när det går för snabbt. säller sig 50-60 meter efter det och ansluter till klungan efter 400 meter när det går i 1.09,5 tempo första 500. ligger i 4:e inner ändå in på upploppet då Jörgen Sjunnesson (inge kredd till honom, bara hästen!) börjar köra slalom med honom och när det är ca 60-70 meter kvar till mållinjen så släpper Jörgen iväg honom ordentligt och han följer efter Smashing Klipp men 10-12 meter bakom och knappar in lite på slutet.

hade han fått luckan samtidigt som Smashing hade det varit hårt i mål. det är en häst att bevaka får bättre lägen. om man nu inte går i vintervila. det som är så roligt med Euro Staro Crown är att han inte gjorde någon 3årings säsong uta gick in som 4 åring (förutom hans första start på rikstoton)

Rickard007
0

Grattis trodde aldrig på segern för denne, MEN Jag varnade kraftigt för Euro Staro Crown , fick som svar att han inte hade där att göra…Var 4:A trots kraftig galopp.

Hmmm, Han hade vunnit utan galopp förmodligen, men han hade inte där att göra.

brutalaccent
0

läs inlägg #12 Rickard. -:P

Rickard007
0

Ja men jag syftade  på NIJO. Som cyklade,

brutalaccent
0

men ändå inte. för det var ju han som vann en massa fiktions pengar.

Nijo
0

jag vann 1000kr på mitt system där jag fick 3st 5:or+väldigt många 4:or.

Vinnare på smashing klipp han jag ej spela då jag fick väldigt bråtom och mitt system lämnades in 18.59. Tyvärr så får man tidsnöd när man inte vill:(.

Rickard, jag cyklar aldrig, jag har bil och kör. Varför? för att jag hittar vinnare som smashing klipp, hehe.

brutalaccent
0

9:0. du måste ju börja lämna in dina tips på nätet. då slipper du behöva springa ner till gathörnet varje gång du ska sitta o klura.