Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 509 ggr
ThomasH
0

V75-7 Bergsåker 2/12-06

**V75-7. DD-2. Tvilling. Auto.
**2140 A

1 Junior Spock - Melander G 30212 12,4a

2 Fantom Brodde - Lindberg L 04041 13,5a

3 Khabibulin - Linderoth P 0d120 13,4a

4 STRUKEN

5 Airstrike - Jansson T 1d053 12,3a

6 Sun Power C.G. - Goop B 11030 12,9a

7 Persos Yankee* - Adielsson E 14d1d 11,8a

8 Zoccer Mickey - Widell K 24111 13,7a

9 Titan W.F. - Söderholm K 35502 12,6a

10 Michael Johnson - Lindqvist O A 1d114 12,4a

11 Highly Unlikely - Kihlström Ö d1055 13,0a

12 Chablis Girl - Sjöström M 00233 13,2a

Nijo
0

Vid första anblicken så finsn omgången bästa spik i detta lopp i form av Persos Yankee. Möter ganska dåligt motstånd där dem värsta motbuden står hårt inne och är färska i silver medan Persos är på väg till Guldvisionen, borde vinna detta loppet.

Värsta motbud är Rooney Boko som fått bra spår denna gången, har han en bra dag så utmanar han Persos Yankee om segern helt klart.

Rickard007
0

Persos Yankee den hästen blev jag så förbannad på sist så den plockar jag bort i ren ilska. Zoccer Mickey har ju ruggig form , men läget och kusken vinne rinte så ofta V75. Khabibulin kördes ju preparé sist typ, skräll ? Airstrike gick bra sist, hårt ine nu.. Junior Sprock kan mycket väl vinna, mens amma där KuskeN ?

Nijo
0

Jo, lätt för dig att plocka bort den Rickard då du inte spelar för riktiga pengar, den som tar bort Persos lever mycket farlig då den borde vinna detta loppet ganska klart. Värt att lägga en massa pengar på ett system för att sedan åka på en favorit i sista loppet?

ThomasH
0

Vi ska verkligen ta Zoccer Mickey på alvar igen, han var enorm senast på Solvalla

Nijo
0

Fortfarande riktigt dåligt spår och är inte i närheten av Persos Yankee i kapacitet, visst gick han riktigt bra men det var mot betydligt sämre hästar och betydligt i lägre fart än det kommer bli nu på lördag. Persos går säkert en 1.13 tid på fin bana, det kan Zoccer mickey bara drömma om.

Rickard007
0

#3, ja mne alla mina tips/system jag skriver här på forumet är ju exakta med  vad jag hade spelat( fast i mindre version då). Jag skulle inte ta med Persos Yankee med riktiga pengar heller.

Bertil
0

Här var diskussion vill jag mena, men inte går det att spika Zoccer Mickey…här finns bra alternativ och själv plockar jag tidigt med Michael Johnson…bakspår??? Javisst, men det är inget som räds denne herre…ett bra drag tycker jag där både form och norrlandsbanevana finnes :-))

mvh
Bertil

ina-scot
0

Om erik laddar framåt med Persos Yankee så borde han sitta i spets innan 500 är körda då är loppet slut 

Det blir en rak dubbel 3 -7

Nijo
0

Persos ska ha bra vinstchans, men Rooney boko har hög kapacitet och utmanar om han visar form och den vet man aldrig på den hästen.

brutalaccent
0

personligen så tror jag att Erik kommer att få ta det lungt med Persos Yankee. eftesom han inte är riktigt med när det gäller att tokrusa i inledningsskedet av loppen. eller så är det så att han helt enkelt inte gillar att göra det från sargen. men man törs ju inte lämna bort honom från lappen iaf.

samma sak är det med Zoccer Mickey. den hästen verkar ha mkt bra kapacitet. när han påbörjade sin segersvit den 30/10 så plockade han ju ner Bar Code som denna lördag står som en favoriterna i Guld. 13% på Zoccer Mickey luktar deg.

även Sun Power C.G. får uppsittning av Björn Goop denna lördag. tror att detta par kan hitta på en massa destruktivitet i kuponghögen, eftersom dessa två bara är streckade till 7% för tillfället. Sun Power har bra kapacite. han verkar dessutom vara lite av en vinterhäst, gick väldigt bra förra vintern mot hygligt motstånd.

LarsM
0

Jo, jag tror att Persos vinner detta och i mina ögon är enda motbudet nr 5 Airstrike, dubbla eller spika är valet!?!?!?!. Jaja jag vet, dubbla är en synd i mångas ögon……………….. Men det återstrå att se.

Nijo
0

ska inte dra så stora växlar av att zoccer mickey besegrade bar code innan,, han var nya, gillade inte balansen och var inte tillräckligt tränad.

airstrike så hårt inne och får det nog svårt att vinna, trots den senaste prestationen, men dte var 1640m och nu är det 2140m vilket ahn inte gillar lika bra.

hafor
0

Stig-H har spikat Persos Yankee i fredagens Aftonbladet och anser att det är stallets bästa chans på V75 imorgon.

brutalaccent
0

frågan är ju bara om Zoccer Mickey är redo att ta steget upp till Guld enligt mig. personligen tror jag att han på kapasitet skulle klara av att vinna detta lopp. men eftersom att sen seger här garanterar han Guld nösta år så tror jag inte att jag han kommer att köra för att vara bland det tre första. så han kommer att åka från min lapp imon.

frågan är ju bara vilka av hästarna som kommer att kunan ta steget upp i Guld överhuvudtaget och göra det bra utan att göra bort sig. det är inte många av dessa som klarar av det. pengar sedan tidigare + 125´000 = lika med 6 st som klarar gränsen så tror jag att Persos Yankee har någon chans över huvudtaget i den klassen. därav kommer han att vara min spik imon. eftersom Stig H spikar sig själv och för att han vet att han har en häst som kan hämta pengar i den klassen och det rätt så bra. helt klart, förmodligen den enda Guld.div hästen med rang i denna gruppen.

ThomasH
0

Hästen har galopperat lite väl mycket för att vara en spik, och kanske omgångens största favorit, nej jag kommer att gardera och med i första hand Zoccer Mickey  som jag tror kommer att vandra upp i guld nu när han är tillbaka i form

Fyran
0

Ok, Persos e kanske bästa hästen i loppet. Segrarna har dock kommit efter mycket förmånliga lopp i hårt tempo. Läget är verkligen inte heller något plus. Bort! Zoccer Mickey spikade jag sist men på V75 vinner man inga lopp från sista utvändigt. Bort! Har väntat på Airstrike sen sist och tack, det blev bästa spåret. Hyggligt lätt till spets o 1.15 första varvet o segern beskrivs som säker..? Veckans spik var ju i onsdags så det här blir "Helgens spik"Cool

ThomasH
0

Men måste tillstå att Airstrike står lite trångt inne i klassen jämfört med Zoccer Mickey och Persos Yankee

Fyran
0

Absolut. Och inte är det nån fördel heller rent statistiskt. Miljonärer har en fördel men dåliga spår är en större nackdel….

ThomasH
0

Kan vara rätt, men Persos Yankee möter ju ett motstånd som han ska slå 9 gånger av 10.

Fyran
0

Visst, då är det den tionde nu då…Flört Klart han kan vinna, men gör han det från dödens eller behöver han ett smörlöp igen…? Jag satsar på varken eller…!

ThomasH
0

Jag tror tyvärr, tråkigt som vanligt att han släpps till spets innan 500 meterspinnen, och loppet är slut om inte Zoccer Mickey får ett finns lopp i 2:a utvändigt

Fyran
0

Har hört nån som läst (?) att Torbjörn Jansson tror på toppchans i spets, så då ska väl Persos göra det från dödens…? Zoccer Mickey lyckades hitta 5:e ut från 3:e spår sist… Från spår 8 blir det…?

ThomasH
0

Och hur gick det då från 5:e utvändigt för Zoccer Mickey?

Fyran
0

Som sagt, spikade då o är nöjd men jag anser att V 75 är tuffare även om Zoccer var kanon sist. Men min tes är ju fortfarande: Airstrike i spets, 1.15 första rundan o ingen kan gå i riktig närkamp, därtill har Zoccer för långt fram… Men jag kan ha fel men magkänslan (diskuterades i nån tråd) är rätt.

ThomasH
0

Bra, magkänslan är viktig

hafor
0

Stig-H och Erik tror på seger för Persos Yankee. Jag tycker dock han är lite överstreckad och inte så övertygande att han kan ses som en bra spik. Dessutom är Airstrike förmodligen inne i sitt livs form just nu. Han har dock inte mött så här hårda hästar och kanske blir överseglad på upploppet även om han får styra i spets. Torbjörn kommer däremot att köra till spets även om det kommer att kosta. Han lägger inte fingrarna i kors utan kör tills han får spets!

En riktig rysare med typisk gubben i lådanstyrning är Highly Unlikely trots uselt spår. 4% ger fin utdelning.