Segrare i DD-Tävlingen
Hafor blev segrare på 3073 kr
STORT GRATTIS! till segraren
//akeb
Grattis hafor!!!
Som medlem i kamelerna kan kanske förvänta sig en sidovinst…helt oanspråkslöst :-))
mvh
Bertil
Ja utvärddering av DD-Tävlingen.
Ska vi fortsätta köra den ?

lätt att vi ska. det är skoj, för det flesta kör ju DD någon gång i veckan iaf. alltid skoj att se hur folk spelar. det som saknas är ju lite engagemang i hur man tänker. det skulle vara skoj det med. kanske startlistor och sådant som vid 64 och 75.
dags att dra ner till bastun igen! ved-eldad, de ni grabbar och töser!
grattis föresten Hafor

Grattis Hafor! Starkt jobbat att få ett så pass bra netto efter så kort tid. Jag hoppas tävlingen fortsätter för jag uppskattade verkligen den…..även efter att jag blivit pank. Det är intressant att se vilka idéer ni andra har och ganska ofta döljer det sig några guldkorn bland era tips. Det gäller bara att hitta dom!
Badar också vedledat, så det så :-))
- Med en Jämtlands Julöl i näven…bättre finns inte!
mvh
Bertil
Nej Bertil det ska vara Harbos Julöl

ska vi slå vad. Tornedalen(norrbotten) där Bastun för första gången såg dagns ljus i Sverige med en Importerad KOFF i handen.(hämtad från Alko idag) och sitter och gör dumman V/P spel på ATG-Live-
Nr sätter vi igång nya och seriösa tävlingen igen då ?
Måndag den 4 December?
Så kör vi December ut ?
Jag är tacksam om AKEB kan ha han dom det igen ,går det AKEB ?
Inga finsmakare, men ni är goa kompisar ändå ;-)
mvh
Bertil
Finsmakare ? Nu är jag på djupt vatten…..

Tack alla! Det var ju faktiskt ett mycket bra resultat för att vara mig ;-) Tur att jag spelat det också på riktigt så att säga. Dock inte det senaste spelet i torsdags.
Jag fortsätter gärna med dubbeltävlingen. Vi hade redan i begynnelsen av TiF en slags dubbeltävling. Mer inofficiell då förståss.
Stort tack till Akeb som skött om hela tävlingen på ett utmärkt sätt.
Klart Rickard jag ställer upp för gransämjan
4 December var det
Okej bra då kör vi igång nästa DD-Tävling den 4 December då. Potten skall vra densamma eller ? Det vill säga 1000 Riksdaler.