Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 682 ggr
ThomasH
0

V75-6 Bergsåker 2/12-06

**V75-6. DD-1. Tvilling.
**2640 A

1 Belafonte - Lindberg L 41166 14,5a

2 Enough Bitter - Eriksson U 25132 14,5a

3 STRUKEN

4 Javelin Q. - Adielsson E 24d14 14,1a

5 Dean Goj - Söderholm K 42152 14,5a

6 J.R.Boy - Artursson L 212d2 14,3a

7 Flying Mosquito - Holmsten P-Å 13215 14,1a

8 Sunhill's Columbus - Larsson F B 21630 14,2a

9 Oden Boy - Carlsson O 2d201 14,3a

10 Chaco Bar - Fredriksson G 33341 14,0a

11 Cruiser Tilly - Eklöf B 12315 15,5

12 Janitor - Eriksson S 1d016 15,5a

Nijo
0

Tycker väl att precis alla kan vinna detta loppet, jämn nivå på alla hästar och det känns som en chansspik på Oden Boy eller helgardering, just nu iallafall. Oden Boy är en riktigt bra häst och ska trots spår 9 kunna lägga detta motståndet på rygg tycker jag.

Rysaren är annars helt klart J.R Boy som är fruktansvärt stark och har alltid segerchans i all omgivning om han inte galopperar, galopprisken är dock ganska hög.

Rickard007
0

Sunhills Colombus varnar jag för igen för ett lopp så småningom måste den bara vinna. Det trolig är väl Oden Boy även om det finns vassa motbud ex,  Enigh Bitter, Officier Blågul , Javelin Q.

Nijo
0

Jag gillar Sunhills Columbus och brukar spela den, men än en gång blev det ett skitspår, blir svårt ännu en gång. Bra häst annars, underskattad av många.

ThomasH
0

Har J.R Boy har en enorm kapacitet när han travar, men det ät ingen spik att luta sig mot. Officer Blågul är nu på hemmaplan och ett betydligt bättre läge än senast

Rickard007
0

Det har gått närmare 2,5 år sedan Olle Carlsson senast vann på V75. 

Taget ur artikeln med Olle Carlsson = Där föll han bort…. 2,5 år Förvånad !

ThomasH
0

Ja läs gärna intervjun med honom där han tror mycket på sin nya talang, inte Oden Boy utan On The Beach "Carlssons nya förmågor"

Nijo
0

Olle carlsson är en bra kusk, kör inte så mycket på v75 och oftast inte så bra hästar, nu har han bra hästar till start och varför inte vinst i både loppen?

synd för dig Rickard, du kan bara få 5 rätt på lördag :-)

Rickard007
0

Nej haha men jag behöver inte slösa på streckeN.

ina-scot
0

kul att läsa vad urban engdelius säger om J R BOY bla ska kunna en 14 tid det har han aldrig varit i när heten av innan på 2140 eller 2640 men nu efter en månads vila kul med optemister max 5-6 plats DETTA VINNER OFFICER BLÅGUL  fram och baklänges

ThomasH
0

Håller med och jag tänker nog spika Officer Blågul, även om jag har stor respekt för J.R.Boy

Rickard007
0

#10 , Vågad spik efter senatse prestationerna, även om dte är lite lättare emot nu..

ThomasH
0

Läs gärna intervju med Robert Bergh "Späckat schema för Robert Bergh"

Nijo
0

Officer blågul är inte med på 5 hästar i mitt system troligen. Har som vanligt ingen chans i detta sällskapet.

Javelin Q ska ha bra chans, Oden boy har hyfsad chans och en Janitor i form kan klart vinna. J.R Boy har samma kapiciter som hästar i silverdivisionen och detta tror jag han vinner med 3:e spår sista varvet om han inte galopperar.

Sist har vi Sunhill's columbos som jag brukar spela och i grunden är en riktigt fin häst tycker jag, dock inte så svårt med Vikingen som fader. Blir mycket lite streckad nu och har uselt spår, men på lång distans så brukar spåren inte spela lika stor roll och jag skulle kunna tippa att Fredde kommer flygande på uploppet och tar hem detta.

ina-scot
0

men nog är väl kusken väl grön för v75

Nijo
0

jaha, trodde att det var hästarna som sprang och inte kusken, får nog ta och kolla upp det igen. Faktum kvarstår att effekten av kuskarna fortfarande inte är särskilt stor, max 10% och det finns flera bevis på det där världshästar vinner hela tiden med dåliga kuskar. Ska inte stirra sig blind på kuskar såvidare man inte spikar.

ina-scot
0

jaja visst kusken betyder minst 75% ERIK A och ÖRJAN K , BJÖRN G skräller fler gånger på v64 v65 v75 än tex LINDA A eller OLLE C , GUNNEL F

Rickard007
0

Passa Chaco Bar trots att dey var isbana sist, ruggig då. Platsskräll !

hafor
0

Belafonte har ju Mäster på Åkern i jollen. Pass upp! Kan mycket väl få spets och trolla bort ett varv. 10%-are som kan skrälla.

brutalaccent
0

Officer Blågul är struken

Rickard007
0

Nu är dte ett ännu öppnare lopp nästan…