Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 294 ggr
Rickard007
0

V75 Ligan ! [ INTRESSEANMÄLAN ]

Efter att V75 mästaren slutar nu denna lördag sås akll vi starta med en ny tävlingsform, " V75 Ligan ". Regler ser ut följande:
Beroende på hur många vi blir så har vi antingen 1 eller 2 ligor. Alla möter alla i ligorna. Slår man sin motståndare får man 3 poäng, vid lika antal rätt får man 1 poäng och vid förlust får man 0 poäng. Systemet ska vara på max 300 rader. Men du får bara ha ett system så 2 små system godtages ej. Jag sammanställer detta i en liga eller 2 beroend epå hur många vi blir. Jag tror att dte klarnar om ni tycker något är grumligt. Så tex Hafor's poäng kan se ut så här:
3 Vinster , 1 Oavgjord, 2 Förluster, således får han 10 poäng. Jag kommer göra i ordning ett spelschema…

_Vill du vara med ? Skriv det här då !!!!

Vore jättekul om så många som möjligt vill vara med._

brutalaccent
0

Kiva homa, kylä minä on matkasa sinun likkasa!

(skitskoj, klart jag är med på din liga!)

continue
0

Kul!! Jag vill gärna vara med!

Rickard007
0

Kul, redan 2 stycken anmälda, kommer vi upp i över 10tycken, som vi förmodligen gör ¨så kör vi 2 ligor.  Bara för att tävlingen inte ska ta mer än 9 veckor typ.

persot
0

Jag hänger  på

ThomasH
0

Ok jag är med

mvh/Thomas

Rickard007
0

Ser lysande ut !

Nijo
0

du kan skriva in mig med

ina-scot
0

japp jag är gärna med

hafor
0

Jag väljer att följa tävligen från sargkanten. Lycka till alla hugade V75-mästarkandidater! Skrattande

LarsM
0

Jag är med…………

Rickard007
0

7 namn redan !!

Rickard007
0

7 namn redan !!

Fyran
0

Klart man är med, känns dock som jag kan åka på nån wo-förlust då o då…Räcka ut tungan Klockslag för spelstopp? 14.00?

Rickard007
0

8….. Hmm ja 14:00 låter bra..

akeb
0

Jag är med

conny j
0

Jag är med

Rickard007
0

10 :D… Vad roligt….=). Men nuär vi vid en punkt där 1 liga tar lååååååång tid och 2 ligor går skitsnabbt, hoppas det bli 3-4 stycken till.

Rickard007
0

Deadline för att skriva upp sig är på ONSDAG !! _Så jag hinner med att fixa med spelschema och sånt…

10 namn nu…hoppas på 3-4 stycken till._

Ola007
0

Sign me in!

Rickard007
0

11 stycken…..Vi måste bli ett jämnt antal….Eller inte måste men isåfall blir det ett dubbelmöte i en liga…

11 stycken som sagt… GÄRNA 3 till :D

Rickard007
0

Inga fler som vill vara med?

ina-scot
0

det ska bli kul att möta MR NIJO då ska han få se var skåpet ska stå.  blir det för jobbigt  Rickard 007 med en sido tävling om vem som kör in mest pengar ? bara en tanke

Rickard007
0

Hmm Ina-Scott eftersom jag vet om att ni har lite olika tankar och förstår att din tanke är att slå Nijo pengamässigt.
Hmm, ja det blir väldigt krångligt, men om man sätter 7:an får man 1 bonuspoäng.

ZenoX
0

ja e med rickard