V75-6 Gävle 27/6-09
1 Access Tooma - **STRUKEN
**2 Ludvig Palema - Svanstedt Å 32245 12,3a
3 Highlite Survivor - Lennartsson P 00326 13,4a
4 Victoria Sisu - Kihlström Ö 14044 13,3a
5 Javelin Q. - Larsson F B 03040 12,3a
6 Totti Boko - Kontio J 04432 12,6a
7 Khabibulin - Linderoth P 26301 12,4a
8 Joel Cortina - Takter J 41052 11,7a
9 Jenspeter Hornline - Ohlsson U 30040 12,7a
10 Witness to History* - Jansson T 24303 11,5a
11 Quantum Classic* - Bergh R 15331 12,6a
12 Infatti November - Adielsson E 63312 12,7a
Lopp 9. V75-6 V4-3 DD-1 Tvilling. Auto.
2140:
Får hoppas att Joel Cortina behåller nuvarande 6%
Matchar de flesta här…. Men kan få problem på vägen härifrån?
vi ska inte glömma bort Access Tooma även om rödnäsan spelar golf….ett så töntigt spel… i Polen ;-)
mvh
Bertil

här har jag god lust att pensla på ordentligt. tror att det kan skrälla till i detta lopp. för gör Goop bort sig bakom Access Tooma så är det nog rätt så öppet bakom. på strecken så sitter ju 2:an pch 3:e handarna rätt så pyrt till.
min fidus blir Witness to History som kan avsluta ordentligt.
access tooma är struken…
mvh
Bertil
Läs gärna artikeln varför han är struken. Rödnäsan har tydligen igen försökt "fuska" icke i körvärt skick i finalerna på Solvalla men anmäld 2 dagar senare till Östersund, uppenbarligen ville han får chansen ytterligare en final i samma klass. Nå så får man inte göra. Stryka för icke körbart skick, så måste man vänta 10 dagar innan man anmäler igen
Jadu Thomas…. undrar varför jag inte blir förvånad att det var just Tommy Hanné som hanade i detta klister…
Nu tror jag att Infatti November rundar hela gänget och gör målsnöret till tandtråd ;-)
mvh
Bertil

loppet belv iaf mer öppet nu. beroende på vem som får komma till spets kan denna lika gärna srypa tempot - man ska ha i åtanken att runda ett helt fält och sedan även vinna i en V75 Final inte brukar vara det enklaste. nu är ju i och för sig motståndet rätt så enkelt i detta lopp, men det kan finnas några fiduser.
som tidigare nämnda Witness to History bl.a.
Vad hände med tandtråden, vem fick den ;-)
mvh
Bertil

bra gjort Bertil, men jag fattar inte var en tandtråd har att göra på en travbana???