Trav iFokus

Trav

Etikettdagens-dubbel
Läst 484 ggr
ThomasH
0

DD Kalmar 2/12

Blir det en dubbel Joakim Lövgren på Kalmartravet? Att Torvald Palema ska förlora är det ingen som tror på, inte jag heller. DD2 är dock lite öppnare även om det är uppenbar risk för att högkapabla Katanjas Diamond vinner. Men, jag tycker det finns bra motbud som har mött betydligt tuffare hästar. Uppercrust Run har ett skitläge men han är högkapabel om Björn hittar till ett slagläge. Mad Hoot har mött betydligt tuffare hästar, att få stryk av Prince Valliant är inget att orda om. Castro High var senast ute mot stentufft motstånd och gjorde det bra mot T.ex. Stanely Bar och Eagle Broline. Belltex var en mycket lovade 4 och 5-åring men sedan dessa har det bara krånglat och han har inte löpt upp till den förmågan på länge. Nu kan vi hoppas på att han sköter sig, då finns det kapacitet så det räcker och blir över.

DD1: 2 Torvald Palema DD2: 4 Katanjas Diamond, 8 Uppercrust Run, 12 Mad Hoot, 2 Castro High, 11 Belltex

Bertil
0

DD1: 2 Torvald Palema DD2: 4 Katjanas Diamond, 8 Uppercrust Run, 7 Anna Rols, 2 Castro High, 6 Road Master

hafor
0

DD1: 2 Torvald Palema DD2: 7 Anna Rols, 2 Castro High

RogerH
0

Hej!!!

Här kommer mitt tips i sista stund:

System :1  DD1: 2  DD2:6,8,12

System :2 DD1: 7 DD2: 8

Vad tror ni !!!!

MVH Nybörjaren

Glad

ThomasH
0

Ja, RogerH , det var ett  nytt grepp att gör två olika DD, hoppas att vi får ett nytt namn på vinnarlistan.

lycka till

hafor
0

Jaha, det blev den stora favoritkombinationen, dvs dubbel Joakim Lövgren.

DD1: 2 Torvald Palema (straffspark)
DD2: 4 Katjas Diamond

DD-odds 3,42

ThomasH
0

Så Bertil, vi fick i alla fall tillbaka pengarna, med en mycket liten ränta.Fot i munnnen

Ola007
0

Hann tyvärr inte skriva n mitt dd- system idag  sytem, Jag hade:

DD1: 2

dd2: 4,7

Än en gång satte jag den på bara 2 kombinationer,

lite extra deg inför gävle

ThomasH
0

Bra Ola, tyvärr så fick vi ju inte med det till vår lista, men det viktigaste var ju att du drog in dryga 50 spänna att spela för, hoppas att du upplyser oss om hur du tänker spela din V75:a?Förvånad