Kamelerna
då var det klart;
Som jag skrivit tidigare så hittar jag inget negativt på 3 Ågårds Nisse och då första avdelningen sällan brukar skrälla så trycker jag dit en spik.
Här var det värre så jag målar men väljer att sätta 1 Staro Unplugged som A häst. Loppet är lite av karaktären att vem som helst kan ramla först med turen på sin sida men Staro U tar spets och han ska åtminstone gå barfota fram samt norskt huvudlag för första gången nu. Värsta fall så blir det fin resa i rygg och då får han ta till speeden istället.
Jag gillar ju Flying Herkules skarpt och en av flera hästar som har svårt att bli erkänd trots flera mycket bra prestationer. Hästen har allt startsnabb, speed och styrka. Tommy tycker jag oxå får fram sin allra bästa sida bakom honom. Kan mycket väl vara så att han redan nu är redo vinst och årstiden är ju hans. Därför måste han med. Joyau D´Urbain lägger mycket mark under sig och har nu Erik bakom sig som är klart bättre taktiker än hans tidigare tömhållare. Därför måste den oxå med.
Har jag skrivit om redan och min övertygelse är inte lika stark som 86% av spelarkollektivet. Jag vill se honom ordentligt dänga till sin konkurrenter här i svedala och inte bara vara duktig på att springa fort efter pappsen. Dessutom drar jag öronen åt mig när Jan-Olov nickar straffspark åt Åkrehållet för visst har väl Järvsöfaks en mycket duglig son 20m framför också och Jan-Olov vet det. Några anledningar till att jag inte spikar.
Nästa jobbiga lopp att bena ut och det jag här gör ska man väl inte rekomendera, jag lämnar 2 utanför och kladdar ned resten. Fulla magen med inga isbitar utan isblock
. A hästen blev Figure of Eight spetsbudet och tokform och duktig kusk. Och samma visa här skulle det inte bli spets så finns här spurt att tillgå.
Vi får hoppas att de betrodda gör det de ska då bör det vara täckt här. Indianen signalerar ägarna vinst för läste jag (som insideinfo lämnad på annan sajt).
Spiken kvarstår Alltid VG är klart bästa hästen här och faller hon så räcker det inte med ett par streck utan då kan nog varje ekipage drabbas av hybris för dagen och hinna dit först.
Och så här ser det ut, systemet.
Gävle Omg 49,
2005-12-03
Ordinarie
Reserver
V75-1
3
V75-2
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
V75-3
2, 3, 5
V75-4
2, 3, 5, 13
V75-5
6
V75-6
2, 4, 5, 9
V75-7
5
480 rader x 1 x 0,50 kr = 240,00 kr
Gävle Omg 49,
2005-12-03
Ordinarie
Reserver
V75-1
3
V75-2
1
V75-3
2, 3, 5
V75-4
2, 3, 5, 13
V75-5
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12
V75-6
2, 4, 5, 9
V75-7
5
480 rader x 1 x 0,50 kr = 240,00 kr
Succé eller katastrof det får vi se senare idag.
//Lise-Lotte

Grattis Lise-Lotte trots att det inte blev ekonomisk utdelning. Jag är mycket imponerad och tycker din rad tyder på bra sammanvägning av skrällarna. Jag följde ditt tips till min egen rad och garderade upp Åkre Lurifax med Hafell Kongen, men tyvärr räckte det ju inte. Jag lyckades bara med 3 rätt 

Tack Hafor det var trevligt att någon uppmärksammade systemet till slut.
Trodde länge att jag skulle få citera Björn Hellberg som när han förklarat vad formeln för relativitetsteorins stod för, i programmet På Spåret, med citat;
Inga som helst reaktioner.
//Lise-Lotte