V75-1 Årjäng 11/7-09
**Lopp 4. V75-1 V5-3 Tvilling. Auto.
2640:
**1 Victory Love - Svanstedt Å 16110 12,0a
2 Thai Tanium* - Sjunnesson J 0d532 12,4a
3 Sir Remington - Eriksson C 12401 12,3a
4 Iceland - Kihlström Ö 11015 12,6a
5 Min Narkissos - Adielsson E 23051 13,3a
6 Grilljanne* - Berggren L 50540 14,3a
7 Avanti Force - Ivarsson M 70500 14,3a
8 Joel Cortina - Takter J 10522 11,7a
9 Vulcan Sund - Lindblom C-E 56060 13,5a
10 Yellow Eden - Heiskanen V 50141 11,3a
11 Master Växus - Frick J 2k231 10,9a
12 Meadow Zoot - Jansson T 45403 13,6a

kan det vara så att loppet är över redan innan bilen släpper fältet - eller ja nästan! Victory Love spårar i spets hela vägen in i mål?
Vem annars kan utmana om spets, Iceland är rätt snabb ut?
Eller kan Yellow Eden vara med o slåss om segern? är en rolig outsider iaf. synd bara på skusken, Veijo hade nog gjort att sätte en proffskusk bakom hästen.
Jag tror som du och spikar Victory Love. Detta ska han bara vinna ifall han är i någorlunda skick.
mvh
Bertil
Och jag tror att jag spikar Ieland, är mycket tveksam till Victory Loves distansförmåga
Tror det kan vara farligt att lämna Joel Cortina utanför, trots läget. Om inte procenten stiger för mycket känns han given på lappen
Jag tycker att det verkar som att Åkes form börjar få en nedåtsvacka så jag är också inne på att singelstrecka Iceland
Streckar Master Växus som ska vara i form efter sin hovskada, och med lite tur kan plocka ettan här.
Ny medlem sticker ut hakan och tycker att Master Växus verkar grymt understreckad. Victory Love och Iceland kör slut på varandra och Fricken kommer smygande bakifrån och går om på upploppet ;)
Trevligt forum för övrigt!
Jag börjar luta mot att Iceland vinner detta och att Åke blir instängd.
mvh
Bertil
Master Växus är min andra häst i loppet bakom Iceland, Tar med en kantboll som heter Meadow Zoot , snart lossnar det :)
Åkes form på väg ner… var får du det ifrån…. Lysande kört i kvällens V65:a, i varje fall.
mvh
Bertil
PUH! ja SÄGA VAD MAN VILL OM Svanstedt, men köra kan han.
#10 Jag tar tillbaka det =) som du ser så skrev jag det innan dagens tävlingar och då hade det faktiskt gått lite svagt för Åke
Tycker fortfarande att det går neråt för Åke på V75, att han sedan var lysade i kvalet i Stochapionatet, betyder bara att han har vissa hästar i form i stallet, men var ärliga, vist har det varit stolpe ut de senaste V75 omgångarna

Veijos trippar ned dem över upploppet JOel gör loppet i dödens!
Sen tackar veijos för det på Det lååååååååååååååånga uploppet;)(
#14 eller Fricken med Master Växus =)
Iceland var väldigt bra i finalen på Solvalla, har den samma form idag är det en klar spik.