V75-4 Årjäng 11/7-09
Lopp 7. V75-4 V4-1 Tvilling. Auto.
1640:
1 Baht Launcher - Goop B 11241 15,0a
2 Digger Sign - Ohlsson U 10824 14,6a
3 Zwack - Horpestad T 214d 14,9a
4 Schwerin Boko - Svanstedt Å 13131 15,5a
5 Dunder Nalan - Goop O 12342 15,0a
6 Mission Gold - Widegren D 22336 14,2a
7 Oyster Bay - Untersteiner J 3d517 15,0a
8 Notice - Malmqvist R 22421 14,9a
9 Mind Your Head - Kihlström Ö 16112 13,6a
10 O.F.Sara Esclans - Olsson D 11601 14,8a
11 Umbra Hornline - Sjunnesson J 02031 14,6a
12 Justine - Adielsson E 45501 15,7a

Baht Launcher - spets och slut?
Taskigt att hemmahästen blev struken…
Tror dt står mellan electras förslag och Schwerin Boko
Varning för Mind Your Head ifall det löser sig med positionerna
mvh
Bertil

Dan W har rätt så bra fart på stallet och har faktist en rätt så fin häst i Mission Gold, nu nerstruken till ett ultimat 5e spår.
statistiskt vinner många hästar från detta läge över distansen.
KungUffes uppsittning Digger Sign är nog inte så många meter sämre än bl.a. Mind you Head. nu med betydligt bättre utgångsläge. se upp!!
#3 Tycker som dig, Mind your Head känns som bästa hästen… kan tom vara ett spikbud

jag lite funderat på det här med Jackpotten. tror att det kan ge rätt så god utdelning denna lördag och kommer att bygga mitt system på att ta hem allt mellan 100.000 till 1 mille. tror att det är rätt så realtistiskt med tanke på att det finns några riktigt öppna lopp och väldigt sårbara favoriter. mumma
Jag är nog inne på att From Above sonen Mind Your Head bara är bäst, och trots läget kan vara en spik
Mind Your Head var länge min spik i omgången, men efter att ha kollat upp Notice väljer jag att gardera…
Schwerin Boko. Bäst resultat senaste 3, bäst kr/start senaste 2 år, högst poäng, 100% plats och bra tider. Chansspik för att gardera upp mer givna favoriter i andra lopp?

#9 - yngst i fältet och mkt pengar på kort tid. hur ska man se på det?
tror att det kan bli körning mellan det båda Gröna kuskarna. Gooparna hade tänkt dra av alla skor på Baht Launcher. kör dom ihjäl sig över denna korta distans så kan det sluta med en riktig susare. varför inte då 3:e handaren Mind your Head. vilket jag tror kan vara en riktigt rolig spik i denna omgång.

Min
d Ur Head (Y)
där hade vi nästa kömiskörning pappa olle ut och blockera 

var ju likadant i avd.6 Björn i spets och Olle i dödens.
Familjen Goop fann det säkert trevligt i det att Bertil missade sin spik…
mvh
Bertil

ja Örre körde en Mine your Head som inte gick att känna igen..