V75-4 Jägersro 9/12-06
**V75-4. V3-2. Tvilling.
**2140 V
1 Lobby la Marc - Nilsson S k1242 16,0
2 Uddens Intrip - Persson F 42601 16,5
3 Strands Star Way - STRUKEN
4 Tetris Laday - Jepson C J 02645 16,0
5 Highlite Ribb - Adielsson E 21411 16,8
6 Smashing Eliza - Goop B 40715 16,0
7 Lucy Brown - Nordström P 4033d 16,4
8 Rydens Cremona - Untersteiner P ddkk1 16,9
9 Fleur Fizz - Kihlström Ö 52030 16,0
10 Sötestina - Söderkvist S 1305d 15,5
11 Hawaii Brodda - Sjunnesson J 01020 16,5
12 Vikens Paloma - Persson S 64203 16,6
2160:
13 Ecupos Bitte - Sjöberg P 02604 17,7
14 Inga Gelj - Folkeson B 3562d 13,1
15 Dame Arrow - Svanstedt Å 31134 15,6
Highlite Ribb ska väl ses med bra chans… Öppet bakom henne tycker jag.
Det loppet är dunder slut kanske lite kusk minus men annars är det SPETS OCH SLUT PÅ NR 1 LOBBY LA MARC
svårt att se highlite Ribb förlora här, vet att lobby la marc är en bra häst men att den ska besegra Highlite Ribb tror jag blir mycket svårt.
Hård spetskörning annars kanske, Uhrberg har en startsnabb häst och sedan dem från springspår+Highlite Ribb kommer laddas.
fidusar här Hawaii brodda och Dame Arrow.
Japp Nijo…jag kryddar också med Dame Arrow som kan komma som skottet förbi trötta hästar om det skulle bli kuggning där framme…
mvh
Bertil
NR 3 ÄR STRUKEN
# 2, S Nilsson ? Vem är det ? Lär ju inte vinna V75 direkt.
S Nilsson har vunnit många V75 lopp, det är Staffan Nilsson, expert kommentartorn Tomas Nilssons lillebror. En bra kusk och tränare.
Okej, haha hans bästa tider verkar ju vara förbi i alla fall. 3 vunna lopp iår… Inte så man darrar direkt.
myycket fjun nu!!! :-))
mvh
bertil
Han har kört mycket i Danmark, undrar om de loppen är med?
Ja det är dom.
du behöver inte vara orolig för kusken han är bara passagerare
HAha okej.
Rickard dina kuskteorier brukar ju hålla?? tycker att det blir fel hela tiden….
tid för dig att börja gå ifrån den sortens spel.
Hmm, ja i 90 % håller de ungefär.
Som förra lördagen, trodde inte på Olle Carlsson men på läget och dylikt i första åkte han med, var kass med Oden Boy.
haha, tycker närmare du haft fel i 90% av fallen istället för rätt rickard.
hade vi andra inte pratat upp on the beach så mycket så hade du aldrig haft med den hästen pga kusken.
Hmm då har du inte sett alla mina tankar heller, även om det andra du säegr stämemr till viss del.
Lobby la Marc har mött tuffa hästar i de få lopp han gjort i sin korta karriär. Mötte ju Acrosss The Lines och fick senast stryk av en spurtande Nikolas Cake. Läs gärna intervjun med Staffan Nilsson " Staffan segerviss på hemmaplan"
Lobby la marc och Highlite Ribb är ju klart förstahästarna och dem ska ha en bra chans. Värst mot borde Ecupos Bitte och Dame Arrow vara, hänger väl mest hur dem kommer till i loppet och tempot där framme, annars är 20m ingenting för dem att ta in.

Här har jag slutligen kryssat rejält (9st). Min rysare är Uddens Intrip. Fäller många system idag. Lobby La Marc ska ju enligt planerna leda runt om och visst kan det scenariot falla in, men en häst som bara gått 4 lopp är sårbar i V75 även om det är en blivande storstjärna. Uddens Intrip var mycket bra senast och Fredrik Persson tror hon kan snäppet bättre nu. Vann senast på ett bra sätt på 15,8a över 2140 meter så hon kan överraska.
Jag har dock kryssat på rejält:
1-2-5-6-8-11-13-14-15
Då är jag värre än dig hafor…jag utelämnar endast nr 7 och 12 ;-))
mvh
Bertil
Jag spikar comebackande Staffan Nilsson, han har ju slutat som Kusk men kunde inte låta bli att köra detta jättelöfte själv.