Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 322 ggr
Veronica
0

Milano Trion

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var det någon mer än jag som spelade på trion i Milano (Nationernas pris) igår?

Satte den på 96 rader…..till över 12000ggr pengarna!

Kan fortfarande inte fatta att Frisky Bieffe var så bortglömd (kom 3:a), var inte han favorit i ett lopp på elitloppshelgen i år?

Amor vincit omnia

Rickard007
0

Ojojoj, nej dte gjord ejag ej. Du fick redigt med pengar alltså…
Frisky Bieffe är bland europs bästa 3/4 ? Åringr när dne fungerar, ja dne var med under elitloppshelgen-

Ola007
0

Grattis Veonica!

Hade själv en tvilling på det loppet med Giant Diablo som utgångshäst. Blev en liten slant men inte lika stor som din

Rickard007
0

Har sett reultatet nu, FULLSTÄNDIGT ofattbart att Bieffen gav 40!!!! Gånger på plats. Hade jag vetat det då.!!! MEn hur mycker hade du då ?

Sen har jag inte riktigt fattat hur man räknar rader på **Trio…
**Kan någon förklara ?

Nijo
0

är ganska lätt, gångar alla hästar med varandra som man rankar 1:a, 2:a och 3:a,,,just därför är det oftast bäst att singla sin förstahäst. Sedan väljer man 10 kronors, 5kronors för halva priser eller dyrare system.

Rickard007
0

ok…

Veronica
0

#3 Jag hade bara 2:- , men det vart iallafall nästan 25.000:- =) På 200;. sattsade.

Läste i Trav och Galopp att det bara var 23:- av ca 400.000:- sattsade på trio som var sattsade på den rätta kombinationen 7-1-14….

Amor vincit omnia

Nijo
0

inte så konstigt,,, nästan omöjligt att denna kombinationen går in. Kör det loppet 100 gånger och 1:an och 3:an i loppet kommer nog inte vara på plats igen.

Rickard007
0

# haha bara 23:- på dne trion…