Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 1055 ggr
Kullgren75
0

V75 bolag

Är någon intresserad av att vara med i bolaget som jag ska starta upp igen? 225 kr/andel och vecka,max 10 andelar. Insättningar sker var tredje vecka, då sker även eventuella avhopp och utbetalningar. 200 kr av pengarna går in i bolaget och resten till min andel. Lägger ner ca 10-12 timmar per vecka på analyser och till att läsa på. Intresserade kan höra av sig på kullgren75@hotmail.com

Mvh Per Kullgren

Bertil
0

Har du något track record att delge oss? Jag vet att du var flitig skribent här tidigare, men hur dina system fallit ut är jag mer osäker på.

mvh
Bertil

Kullgren75
0

Resultatet på V75 för i år är: Har spelat för 9217 kr, och vunnit 42606 kr. Ett plus resultat på 33389 kr. Den riktiga fullträffen har väl uteblivit men ett plus är ju ändå ett plus…. Vinnar och plats spelen lämnar däremot en del övrigt att önska

Bertil
0

Bra svar Kullgren, jag tycker att det hör till din del av det generösa erbjudandet att också låta oss investerare få ta del av tidigare utfall…. även om vi inte kan kontrollera det. Vi får lita på ditt ord och så är det ofta i bolagssammanhang, så inga problem med det.

Hur är systemen upplagda, matematiska?

mvh
Bertil

Kullgren75
0

Precis, det kan ju vara lite svårt att bevisa, då återstår ju bara mitt ord…. Dock brukar det ju sprida sig ganska fort om någon skulle ha oärliga avsikter.

Hade tänkt att bygga upp systemen med en spik och tre utgångslopp, minst två vinnare i de loppen måste sitta. Som jag kört nu så har jag bara kunnat ha en utgångshäst i de loppen (pga den ekonomiska begränsningen). Tanken är att med, ca 4000 reducerade rader, kunna använda sig av 1-4 utgångsstreck i loppen istället för att inte vara begränsad till att just en enda häst måste vinna om man skulle missa i första utg-loppet.

Upplägget har fungerat ganska bra hittills trots att jag bara kört mindre system

Mvh Per

Kullgren75
0

Ingen???

freddiv
0

Har inte råd :/ - Tyvärr!

Kullgren75
0

Nån mer intresserad? Vi är fem stycken nu…max 10 är det tänkt