Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 349 ggr
hafor
0

V75-5 Jägersro 10 dec 2140m auto Stolopp

CAITLIN ÅS s 4 Nilsson Frank (Sva Åk)

2140:1 

999 

TEMPLE STREET s 4 Sjunnesson Jörgen (Ber Ro)

2140:2 

999 

EXOTIC BROLINE s 4 Olsson Daniel (Axé Jö)

2140:3 

999 

INFORMATION CENTER s 4 Adielsson Erik (Adi Ha)

2140:4 

999 

VÄSTERBOVIVINNARE s 5 Svanstedt Åke

2140:5 

999 

SPEEDY MARI s 5 Lövgren Joakim

2140:6 

999 

BOURBON QUEEN s 6 Wickman Jörgen (Jon Ke)a

2140:7 

999 

CAPRICE CRISTAL s 6 Widegren Dan

2140:8 

999 

CHAKARANDA D. s 4 Bergh Robert

2140:9 

999 

10 

SUNKIST s 6 Nordström Per (Lun LO)

2140:10 

999 

11 

GLORY COGER s 7 Persson Fredrik

2140:11 

999 

12 

IDEANETTE s 4 Uhrberg Thomas (Läh Ka)

2140:12 

999 

hafor
0

Spontant ser jag en potentiell spik även om det kräver en djupare analys först. Men 4 Information Center har gjort det mesta rätt sedan Hans Adielsson fått hand om denna märr. Dessutom ingår hon ju i Stall Grön hos Travkompaniet som jag är delägare i, om än så liten andel

Det handlar i alla fall om en 4-åring med fin utveckling och mycket potential som hindrats från de stora loppen i år pga skador och annat. Nu är hon i högform och ska plocka ner det här gänget om inget oväntat inträffar. Bra spår dessutom.

Bertil
0

Varning för 8.Caprice Cristal. Inget roöigt spår, men denne har gjort bra ifrån sig från trista lägen på slutet.

mvh

Bertil

ThomasH
0

Västerbovinnare, men återigen så undrar man hur formen är i stall Svanstredt?

hafor
0

Men Thomas du har väl läst på Travkompaniets sidor om Information Center ? Borde inte hon göra mos av dessa motståndare ?

ThomasH
0

Absolut, men det är ston, och vi ska ju leta skrällar

ThomasH
0

Och, det finns flera ston som är minst lika bra, dock så behöver vi några spikar och därför ska man nog spika Information Center. Erik tycker själv att detta är hans bästa chans:
- Information Center (V75-5) är min bästa vinstchans på förhand inom V75. Hon har gjort det riktigt bra hos farsan och bara förlorat en gång i hans regi, säger han till kanal 75

Lise-Lotte
0

Utan tvekan är Västerbovivinnare min första häst här. Struken för hälta näst senast men gjorde en bra slutrepa senast. Chakaranda D är också en tuff tjej som lär få ett perfekt slagläge.

Informations Center då? Jaa första gången hon går ut på rikstoton och har mött nada innan å det är klart då är det inte så svårt att vinna Cool.

Får hon hållas OM det är hon som får ta över spets då kanske … Ska fundera på OM hon åker med men vill i så fall ha något riktig smaskigt till hennes fördel.

//Lise-Lotte