Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 209 ggr
hafor
0

V75-6 Jägersro 10 Dec 2140m auto Silver

RADO v 7 Goop Björn (Ste Ul)

2140:1 

999 

MACK NOVEMBER (DE) h 6 Kolgjini Lutfi

2140:2 

999 

PRIME v 5 Nordström Per (Läh Ka)

2140:3 

999 

JUVEL TRÖJBORG* (DK) h 4 Mönster Knud

2140:4 

999 

BRIAN ÅS v 5 Uhrberg Thomas

2140:5 

999 

BRAVE SAND v 6 Sjunnesson Jörgen (Sva Ma)

2140:6 

999 

DUSTIN DIAMANT* (DE) v 6 Lugauer Conrad

2140:7 

999 

EMPIRE B. v 6 Svanstedt Åke

2140:8 

999 

SARGASSO v 4 Untersteiner Johan (Wal Ro)

2140:9 

999 

10 

SECRETARY v 7 Johansson Hans-Åke

2140:10 

999 

11 

PRINCE VALLIANT v 6 Adielsson Erik (Adi Ha)

2140:11 

999 

12 

ANDALOUX v 5 Goop Olle (Olo Hå)

2140:12 

999 

hafor
0

Ojojoj, vilket startfält så här sent på året. Flera kanoner, men jag kommer att hålla fast vid 3 Prime som jag hävdar är förtjänt av en seger på V75 nu efter sina många fina insatser. Spets tar han i alla fall. Men tyvärr lär ju Ludde kasta sig över den som leder ganska omgående och det är inget kul Fundersam

ThomasH
0

Rado fastnar invändigt och Prince valliant har ju en enorm form och kapacitet, krigar även om spåret återigen blev lite trist

Bertil
0

Många streck bli're, men jag tycker att Vaianten gjort det riktigt bra sedan kom med i detta "flåbuse-gäng".

mvh

Bertil

ThomasH
0

Brave Sand har form och är en typisk vinterhäst

Lise-Lotte
0

Håller nog med Ronden här att Rado tar hand om spetsen om de vill. Men vad tänker Ludde göra med Mack November efter starten tro?

Sargasso har ju Örjan tidigare skyllt på - "han går inte en meter om han inte får vara med däreframme" så därför gasade jag i 1,02 tempo ungefär. Nåväl utan överdrifter då så kommer väl Johan att i alla fall styra framåt per ganska snart omgående. Prime är ju ingen tjej men surmärr passar endå, vinner han så får han väl göra det men det strecket tar jag inte.

Dustin Diamant har ju inte gjort mig speciellt glad men däremot gör strecken det nu och då bara måste den med för innerst inne så visst är den mer än fullt kapabel. Empire B känns gjuten också för loppet andas tempo och Prince Valliant ser ut att vara på G med ett nytt staket.

//Lise-Lotte

ThomasH
0

Mack November är uppanmäld och ska inte överskattas. Ludde väljer att starta honom på hemmaplan i Silver då det inte är något bronlopp på lördag

Lise-Lotte
0

Det behöver inte vara fel att ta med Mack November för det är ju trots allt ingen nybörjare som de köpte in och Ludde håller denna hästen högt. Och just på hemmabana så är Ludde värd att bevaka.

Dansken ska jag nog ta en extra koll på också, hastade nog förbi den lite väl snabbt.

//Lise-Lotte

ThomasH
0

Själv så spikar jag Rado, han var ju senast med i toppen av Silverfinalen, emedan Mack November och Prince Valliant inte hade ett dugg att göra med utgången av Bronsfinalen. Räknar med att Björn Goop löser läget, kanske spets, men det kan bli svårt mot Prime.

Bertil
0

Varnar för 10.Secretary och väljer följande hästar i loppet:

10.Secretary, 11.Prince Valiant, 1.Rado, 7.Dustin Diamant