Trav iFokus

Trav

Etikettdagens-dubbel
Läst 736 ggr
ThomasH
0

DD Östersund 9/12-05

Svår DD på Östersundstravet som också har jackpott på V65 ikväll. Saddle Brook är snabb bakom bilen och är därför motiverad favorit.. Shogun Wind är bästa hästen, men formen är ju inte bra, har galopperat bort massor, kan bli intressant med ny kusk, Rauno Pöllänen. Tabore var en raket som vann allt för två år sedan. Han har ju alltid haft den största hejaklacken. Nu har han varit skadad och inte startat på alvar sedan 2003, de få lopp han gått har tränaren själv kört. Nu sätter han Lasse Lindberg i sulkyn och är Tabore frisk igen så kan han defilera hem loppet. Ima Super Crown har också haft en jobbig tid. Han tillhörde ju den yttersta eliten som treåring och en del av 4-årssäsongen, och ni vet ju vilka som härjade som värst då? Gazza Degato, Gentleman, Pirate Copy, Opal Viking, Luxury Ås, ja ni vet alla duktiga femåringar just nu. Ima Super Crown var med och slog flera av dem. Nu har han varit nere i frankrike och gjort något bra lopp. Han har nog bästa kapacitet i loppet, men hur är formen? i DD2 så chansar jag, kallblod och jag tror att Spiker leder hela vägen runt. Han har ju mötte mycket tufft motstånd och mot dessa kalla djur ska han inte ha något problem, kallblodskungen själv tränar, Jan-Olov Persson.

DD1: 3 Saddle Brook, 9 Shogun Wind, 4 Tabore, 5 Ima Super Crown DD2: 2 Spiker

Ola007
0

Här kommer mina dubbel system, två st blir det idag!

dd1: 3

dd2:2,5

dd1: 2,3,9

dd2: 1,2

Bertil
0

Jasså, vi vågar ni undvika Karlängs Elden i sista avd., era tuffingar :-))

Jag kör en tiokronors tolva enligt följande:

DD1: 3 Saddle Brook,  4 Tabore, 5 Ima Super Crown, 9 Shogun Wind

DD2: 2 Spiker, 5.Aldermarin, 9. Karlängs Elden

mvh

Bertil

Lise-Lotte
0

Å jag testar

2 mot 2,3,5,7

//L-L

RogerH
0

Hej på er!!!

Här är mitt tips till DD:

Efter jag gjort mina beräkn.+ undersökn.

Syst. 1  DD1: 2,5,9 DD2: 2:an

Sys.2   DD1: 9:an DD2:9

NybörjanGlad

hafor
0

DD1: 9 Shogun Wind DD2: 2 Spiker

DD-odds: 7,18

Grattis alla som lyckades pricka in den. Framför allt Ola som satte sin 6:e raka ? Även om oddset var lågt och du hade 2 kuponger är det imponerande!

ThomasH
0

Snyggt spel av er, och grattis nu RogerH, nu satte du den, med bra förtjänst. Ola, när ska du missa en DD?, Det är imponerande.

Även jag , men bra förtjänt har spelat ihop till en V75:a denna helg. Bertil, din chansning gick inte hem idag, du satte den, men tyvärr blev ju oddset för lågt idag. Denna vecka har det varit många favoriter som gått in i DD-loppen.Ledsen

Lise-Lotte
0

Generad

Bertil
0

Det är riktigt,men stora dubblar är ändå vinnande i längden. Jag är nöjd att jag lyckats undvika många av den senaste tidens favoritdubblar.

Karlängs Elden orkade inte idag ty Spiker var för bra, men helt borta var inte min varning.

Nu ska vi snart in med V75:an, det ni :-)))))

mvh

Bertil