DD-Tävlingen 17/12
Nijo 620
ThohasH 2828
continue 1518
Hafor 2426
Rickard 007 899
Fyran 350
Persot 2354
Akeb 0
brutalaccent 360
Lars M 780
Zeno X 0
Kaitsu 500
Ola 007 5056
Bertil 449
chrystal_dream 1085
DD1: 8
DD2: 1-2-3
3komb x 50kr =150kr insats
nu jäklar ska jag vinna pengar!
DD:1 1 Fire Skållan ledde runt om senast och Bo Eklöf har redan deklarerat att här är det spets som gäller och därmed läge för en repris.
DD 1: 8
DD 2: **1
1 komb x 60
899 - 60 = 839 kvar i kassan
**Goop borde tämligen lätt vinna båda loppen !
skiter väl i om fire skållan tar ledningen, Campr oc är en myucket bättre häst och vinner LÄTT från dödens,, finns bara galopp mot.
Det är tydligen att man har vaknat på fel sida.
HAHA :D
jo, men herregud, jag skiter liksom i om Bo Eklöf tror han ska vinna från ledningen när han möter en häst som är mycket bättre. Är väl möjligt att han spetsar, men det är totalt ointressant enligt mig, liksom hur loppet igår skulle bli kört med Conny. Det är bara vinst som räknas och sedan bryr jag mig inte om hur det går till.
klasskillnad mellan fire skållan och Campo Roc, möjligtvis 2 klasser mellan dem i kapacitet.
1-9 50 kr kvar 2304:-
jo, men herregud, jag skiter liksom i om Bo Eklöf tror han ska vinna från ledningen när han möter en häst som är mycket bättre. Är väl möjligt att han spetsar, men det är totalt ointressant enligt mig, liksom hur loppet igår skulle bli kört med Conny. Det är bara vinst som räknas och sedan bryr jag mig inte om hur det går till.
Och jag skiter väl i dina åsikter också Man kan nästan tro att du inte har klarat småskolan än.Som du går på
Tagga ner !
haha, ber om ursäkt ifall du blev sur då och det var inget personangrepp mot dig akeb, trodde det gick fram ganska tydligt?
Bosse eklöf förstörde chanserna totalt, dåligt att orsaka omstart och sedan bomma så hårt i omstarten.