Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 594 ggr
Bertil
0

V75-4 F-stad 15/8/09

**Lopp 7. V75-4 V4-1 Tvilling.
****2140:
**1 Hammars Tommy - Jakobsson M 05k21 27,4
2 Modd Prins - Eriksson U 11213 25,5
**2160:
**3 Haaga Prinsen* - Nilsen P L 33062 25,4
4 Höstbo Fredrik - Goop B 55112 25,7
5 Frekken* - Aarum D 11620 24,7
6 Fraun Bron - Andersson M 0d000 24,9
**2180:
**7 Brenne Kongen* - Brenne J K 00552 23,0
8 Stamping - Landgren B 16211 24,9
9 Lomar - Svanstedt Å 31322 23,6
10 Spangmigutten - Österberg S 03023 25,4
11 Perle Ole - Adielsson E 06005 25,4

electra
0

Näe, nu är ni faktiskt eländigt tråkiga! Har ni tagit semester allihop?

Jag spikar hästen med bästa kusken och går vidare… Vem? Frekken så klart! Springer väl en sekund snabbare med pisk (har gällande banrekord för 4-åringar på Färjestad, sattes sist han var i Sverige…) och hans tränare har alla hästarna i ordning när de kommer till start.

freddiv
0

electra, jag måste tyvärr gå emot dig :) jag tror att Hösbo Fredrik vinner detta lopp tämligen enkelt

electra
0

#2 Du får gärna gå emot mig, blir ju bara glad om en Årjängshäst vinner på V75… (Och ju fler som spelar emot desto mer pengar får ju jag… Flört )

Jag tror Fredrik var ute i provlopp i onsdags kväll, ska kolla hur han gick då isf.

Bertil
0

Kivas ni bara ;-)… Jag ser Stamping som ett bra spikförslag och ska den garneras, så blir det först med Lomar. Dessa två har mött långt värre djur än de som startar i fållan just framför. Tror att båda lätt kommer fram trots sina tillägg, eftersom loppet endast har elva anmälda bävrar.

mvh
Bertil

electra
0

Till alla som envisas med att kivas med mig: Har precis pratat med Frekkens tränare och han höll inte seger som allt för osannolikt - även om han visserligen har tillbörlig respekt för 40-hästarna.

Men visst, varken Stamping, Lomar, Fredrik, Spangmigutten eller Haaga Prinsen är några dåliga hästar, det är inte det jag försöker säga. Försöker bara påminna er om nån ni kanske glömmer bort annars… ;)

Bertil
0

Hehehe, ja här är inte platsen för de som letar efter lugna stunder och saftkalas… Här ges det och tas det med friskt humör och en aldrig sinande aptit.

Meen, det är trevligt att du bryter in och ger dina tips electra!

mvh
Bertil

conny j
0

Tror oxå att Frekken vinner! han är lika snabb som dom

som står på tillägg

freddiv
0

Fint platsodds på Frekken , 3.50 på Expekt :) mumsa.. En plats tar han ändå.

Bertil
0

Borde ju ha kört till tidigare… men duon var bättre än övriga… klart bättre

mvh
Bertil

electra
0

Äsch också - synd Ludde inte körde tidigare så han hann överta innan Frekken kom. Då hade det nog gått bättre för Haaga Prinsen också. Men var inte Fredrik lite väl anonym i kön nånstans?