Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 277 ggr
Bertil
0

V75-4 Eskilstuna 23/12/06

Lopp 7. V75-4. V3-2. Tvilling. Auto.**2140:
**1 Elit Vox - Andersson P M 52012 15,4a
2 High Score D. - Wallin T 51501 15,9
3 Lass Garant - Nilsson F 11dd2 13,8a
4 Unique Love - Karlsson J B 41525 15,1a
5 Com Poncho - Sjöström C 16011 15,8a
6 Made It - Nilsson M 00441 14,9a
7 Will Man Vint - Gustavsson E 303d1 13,8a
8 Mirall Composite - Johansson N 13021 16,1a
9 Nec Carmolo - Eklundh A 14542 13,2a
10 Uncle Sund - Nisonen M 32562 14,5a
11 Pine Wood Harry - Redén D 1403d 15,2a
12 In Motion - Frank G 11033 15,0a

Rickard007
0

Lärlingslopp, känns dock som man kan låsa det på ett par hästar ? Lass Granat, Com Poncho, Made It? Tar sig  Made It till spets måste det väl vara toppchans ? Vilka svarar ?
High Score D. ska vara intressant med enligt Nijo !

Nijo
0

High score D är en väldigt bra häst, inte startat så mycket pga olika bekymer men besitter bra fart och har gått bra hela året, kan plocka detta gänget från ledningen såväl som dödens.

bakom tror jag en del på Nec Carmelo som är en bra häst också, säkert med där framme.

Will man vint har nog högst kapacitet i detta gänget,,, en riktigt bra häst som kan gå grymt snabbt, få övermän i sin klass och utan galopp så segerstriden han. Brukar dock bli galopp.

Rickard007
0

Viktig info om Lass Garant ska g med skor, om skoryck tror jag på toppchans, men utan så räknar jag nästan bort honom….Men den infon får man ju ine förräns senare i veckan, ngn som vet vad tjruÅke kantänkas göra?

Nijo
0

Rickard nu snackar vi om svanstedt, den infon får vi aldrig vet och om han avslöjer balansinformationen så ljuger han troligen och ändrar till start.

tycker annars att Lass Garant inte är någon särskild häst, inte imponerat på mig direkt.

Rickard007
0

Måste ju vara bra chans barfota !

Nijo
0

varför då? när visade lass garant senast att han är en tillräckligt bra häst för att vinna v75? har knappast presterat på flera lopp nu, rankar flera hästar före som tex. High Score D, Will man Vint, Nec Carmolo.

Lass garant kan helt klart vinna då det är en bra häst men att han ska rankas högst i ett v75 lopp just nu håller jag inte med om. Galopperat i sina 2 senaste v75 äventyr och sedan bara vunnit mot dåligt motstånd, liksom Malcon Ås hade gjort inför v75 senast. Kan bli favorit, men kan lätt fällas då.

Nijo
0

Går det att köra barfota så är High Score D en möjlig spik, han är inte riktigt lika bra om man måste ha skor och då gynnas Nec Carmolo kraftigt som alltid går med skor. Will man Vint har ganska stor galopprisk och därför kan man chansa bort den så jag tror loppet står mellan 2 hästar, High Score D och Nec Carmolo.

värt att notera är att Lass garant galopperat i v75 senast som slagen efter ett lopp i dödens och huvudsak andra utvändigt, galopp in på uploppet som slagen och bakom kom Nec Carmolo flygande som då satt SIST i fältet, bättre häst enligt mig.