V65 Jägersro(tisdag)
tips just nu:
avd1: LAPPONIA KNICK ska ha bra spetschans och vinstchans, om spets missas så vinner hon troligen ändå då fältet är litet och kan backa sig ut enkelt. Stenåsens WInny är startsnabb och ett kul bud också.
avd2: SPEED DEMON LOVE borde vara stenklar med auto, blir väl omgångens spik.
avd3: Exeptional Kemp, blunda och hoppas det inte blir galopp? håller han sig i trav så är det enkel vinst, överlägsen kapacitet.
avd4: Tror Ocean Prince ska ha en riktigt bra segerchans är, volt med spår 1 nu borde betyda felfri avgång och han har få övermänn i sin klass. Bara stronger mot annars?
avd 5,(DD1): Riskerar att bli jämnt spelat, men jag har min vinnare klar! detta är One Man Show, mycket kapable häst som är grym i ljusa stunder, fick lopp i kroppen senast och ska ha ganska bra form nu tror jag. Har springspår på av dem med 20m efter och jag kan nog tänka mig att han är uppe jämsides i första kurvan med Giant Coger.
avd 6,(DD2): Från början tänkte jag att Irony of faith var klar, och hon ska fortfarande har ganska bra chans, MEN nu är där 2 strykningar och Beddinge Boy kommer ner 1 spår och Panehandl hall 2 spår, frågan är om inte en av dem 2 kan spetsa nu och då är halva loppet vunnit. Båda 2 riktigt bra i ljusa stunder.