Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 449 ggr
pipercub
2009-08-18 23:11
0

Vilka fullträffar!

Har de senaste dagarna varit inne och kollat på en ny sida och de har fasen haft riktigt bra utdelning i ett par dar nu. stalltipset.com heter de tydligen, måste vara nåt nytt. tydligen kan man testa deras produkt gratis under augusti. detta gjorde mig drygt 3000 kr rikare igår när jag slängde in en hundring på dubbeln. kul med en ny sida som sticker upp jämfört med de andra jättarna som mest kostar mig dyra pengar :)

nån mer som testat på och vet nåt mer om de?

ronamic
2009-08-19 02:19
0

Precis, för det här var inget reklaminlägg ;)

brutalaccent
2009-08-19 12:50
0

luktar något sådant. roligare att komma med egna tips och lyssna på oss amatörer istället. -;)

dessutom så kostar det ju likförbannat på den där sidan.

pipercub
2009-08-19 15:13
0

reklaminlägg? öööhh, trodde detta var en sida man kunde diskutera nyheter men tydligen inte. tycker iaf att det är kul att det finns lite nya sidor som sticker upp, oavsett vad nu ni tycker. gratis är väl gratis kan jag tro och det är ju bara att sluta om man inte vill ha det. tänkte bara tipsa om det eftersom jag hittade det men men.. det gick ju inte hem tydligen.

Bertil
2009-08-19 15:43
0

Hörru du pipercub!

Om du hittat en sajt där du hittar vinnarspel en masse, så är jag den förste att gratulera. Inga träd brukar dock växa till himlen…

Förra veckan kunde du göra fina vinster om du spelat mina DD-förslag… denna vecka var undertecknads form precis som bortblåst ;-)

Meen, du är alltid välkommen att publicera dina spel i aktuella strängar. Det blir vi bara glada åt… speciellt om vinsterna visar sig vara fyrsiffriga.

mvh
Bertil

pipercub
2009-08-19 16:35
0

jag förstår mig inte riktigt på den aggressivitet som finns på travforum, tänk om alla var lika glada och trevliga som travbanan…

lägger ner detta, lycka till

brutalaccent
2009-08-19 16:52
0

oj då Bertil. Det var en känslig läsare. tråkigt att han/hon redan drar. hade varit skoj att höra dennas ideér. Så som från alla andra.

vi får väl kämpa på ändå…

Bertil
2009-08-19 18:46
0

Det var nog inte alls mitt fel. Jag tar inte åt mig det minsta. Finns ingen anledning att peka på andra travsajter bara pga att ett spel råkade gå in… vår panel presterar t.ex. ofta bättre än 10 tidningars tips när det gäller att tippa segerhästar inom V75.

Vidare uppmanade jag signaturen "pipercub" att delge oss sina spel, liksom vi andra gör.

Nej, jag tycker nog att din och ronamics kommentar var hårdare och mindre konstruktiv ;-)

mvh
Bertil

freddiv
2009-08-19 19:05
0

Haha humor detta :)

Bertil , jag skulle behöva lite pengar, kan du komma med ett  fint DD-drag ikväll?

Bertil
2009-08-19 19:53
0

Visst… jag har massor av tips…men formen är inte på topp ;-)

… så jag skulle nog testa det där "stalltipset.com"

mvh
Bertil

brutalaccent
2009-08-19 20:09
0

vänta ett tag så kommer jag med några drag. du kan "ge bort" pengarna till mig istället. -;)