V75-7 Mantorp 22/8/09
**Lopp 10. V75-7 V4-4 DD-2 V3-1 Tvilling.
**Auto **1640:
**1 Voodoo Hornline - Lennartsson P 51220 12,9a
2 My Samba - Karhulahti V 15d40 13,4a
3 Fast Marke - Söderkvist S d3110 14,1a
4 Man on the Moon - Kontio J 10210 13,1a
5 Manhattan Sassy - Goop B 52136 12,7a
6 Spex Brodde - Adielsson E 10011 12,9a
7 Immenso November - Takter J 311d0 12,6a
8 Start Brodde - Uhrberg T 10626 12,6a
9 True Q. - Svanstedt Å 31dd1 12,2a
10 Jack Z. - Persson F 21300 13,1a
11 Sobel Alex - Untersteiner P 14025 13,0a
12 Bamse Gema - Kihlström Ö 11011 11,9a
Bamse Gema har ju dragit en nitlott, men med sin fé vid sin sida så kan det kanske lösa sig ändå. Mitt tips går till Immenso November…ett stall i form och en kusk i form!
mvh
Bertil
Neeeej, men är det jag igen????
Visst, då varnar jag för Voodoo Hornline och Spex brodde.
mvh
Bertil
OK, jag tar över min egen stafettpinne igen ;-)
Fast Marke tar nog spets (enligt en del spekulationer i tidningar) från Voodoo Hornline… kanske, säger jag…. Från Svanstedts håll sägs det dock att Per får försöka hålla ut och då kan räcka långt!
Men tänk om Manhattan Sassy tar spets. Han har ett lysande track record från den positionen. Han går visserligen utan dojjor, men inte tror jag att han når spets…eller…
En verklig spetskandidat ser jag i Immenso November. Balansen blir lättast möjlig och i pulkan sitter en körsven som vet vad som krävs. Ett hett tips från min sida med andra ord.
För den som har kryss kvar, så kan ju True Q, Spex Brodde och Man On The Moon vara trevliga kryddor.
mvh
Bertil
Jag funderar starkt på att spika Spex Brodde, så fin som denna kuse sett ut på sistone :)
Vad säger man, världsklass!!
"Bamse Gema har ju dragit en nitlott, men med sin fé vid sin sida så kan det kanske lösa sig ändå"… Visst fanns lyckofeén på plats, fast detta var ingen tur alls…han var bara bäst!!
mvh
Bertil

verkligen. önskar att jag hade sluppit att ta ut några stressspikar och lyssnat på dig Bertil. hade jag varit rik nu.
Fint lir.
aaahh, tack kompis, men du var fint ute med King Of Kings i avd 2!
Min senaste devis: "För varje misslyckat spel kommer alltid en ny startlista" ;-)
mvh
Bertil
Bertil, Synd att oddset skönk så förskräckligt bara :/ - Snyggt jobbat både Brutalen och Bertil
tack freddiv, nu tar vi nya tag :-)
mvh
Bertil

#7 - trots att det blev dåligt med pengar tillbax i lördags och ditt bevingade citat: "För varje misslyckat spel kommer alltid en ny startlista"
så tackar jag dig för startlistorna och så börjar vi gräva ner oss i dessa för nya tag till nästa lördag när miljonerna skall utdelas.
*gnuggar händerna men inser att han måste gå rensa blåbären som plockades igår*